عصبانیت شدید ترابی

عصبانیت شدید ترابی ، این ستاره پرسپولیس که به دلیل درگیری لفظی با مدافع نساجی کارت قرمز گرفت و از مسابقه اخراج شد.

به گزارش سایت “ورزشی” تیم پرسپولیس در یک مسابقه حساس لیگ برتری در مقابل نساجی قرار گرفت. پرسپولیس که عملکرد بی نظیری در این مسابقه داشت و تا دقیقه 54 توانست 5 بار دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. این بازی در چارچوب آخرین بازی نیم فصل 1401 برگزار می شد و پرسپولیس توانست گل های زیادی را بزند. اما در دقیقه 60 یک اخراج در پرسپولیس باعث شد تا کار و تاکتیک یحیی تغییر کند و دیگر خبری از حملات گسترده پرسپولیس نبود.

مهدی ترابی بازیکن خلاق پرسپولیس

ترابی بازیکن خوش تکنیک و بازی ساز تیم پرسپولیس که بر روی دو گل پرسپولیس در نیمه دوم تاثیرگذار بود. در فرارها و ارسال و پاس های خطرناک نیز بسیار خوش درخشید. ثانیه هایی بعد از دقیقه 59 دو کارت با رنگ های مختلف گرفت و از زمین بازی اخراج شد. سرخ پوش ها با یک شوک بزرگ در بهترین بازی فصل مواجه شدند.

ترابی و موسوی در درگیری باهم
ترابی و موسوی در جریان بازی هم بارها تنه به تنه شده و با یکدیگر درگیری فیزیکی برای مهار و عبور از یکدیگر داشتند

 

داور مسابقه در دقیقه 60 به دلیل اعلام حسین زمانی(داور چهارم) در هدست، بازی که در زمین پرسپولیس در جریان بود و بازی را متوقف کرد و به سوی زمین نساجی و مهدی ترابی و احمد موسوی رفت و بازیکنان دو تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

بازی در زمین پرسپولیس در جریان بود. یک اظهار نظر غیر فوتبالی از سید احمد موسوی خطاب به ترابی باعث شد تا این بازیکن ستاره سرخ ها نسبت به مدافع راست نساجی واکنش نشان دهد و درگیری لفظی جدی شکل گرفت. این صحنه از دید حسین زمانی داور چهارم مسابقه دور نماند و او به علی صفایی داور وسط مسابقه اعلام کرد و هردو نفر را با کارت زرد جریمه کرد.

هیچ‌کس ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بود
این صحنه که توسط دوربین شکار شده، لحظه آغاز درگیری فیزیکی ترابی و موسوی است؛ پس از حرفی که مدافع نساجی به بازیکن پرسپولیس زده و واکنش شدید او را با گره کردن مُشت به سمت صورت موسوی به همراه داشته است.

 

اخراج مهدی ترابی از مسابقه پرسپولیس – نساجی

دارو مسابقه آقای صفایی در دقیقه 59 به هردو بازیکن کارت زرد داد. اما بحث بین آنها ادامه داشت که در این لحظه ترابی با نگاه به موسوی که در حال حرکت به سمت عقب بود. در همین حال موسوی به ترابی جمله برو برو می گفت. بازیکن ملی پوش پرسپولیس نیز به دلیل ناراحتی از حرف های قبلی موسوی از کوره در رفت و در واکنش شدید نسبت به این بازیکن نساجی به او فحاشی کرد. اتفاقی که در برابر دید داور رخ داد و او مهدی را اخراج کرد.

عصبانیت شدید مهدی ترابی
ترابی و موسوی پس از درگیری لفظی و در ادامه یقه به یقه شدن، به این شکل از یکدیگر فاصله گرفتند که لحظاتی بعد داور هر دو نفر را با کارت زرد جریمه کرد

 

هیچ‌کس ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بود

مهدی ترابی که نسب به اخراج مستقیم خودش و حرف های موسوی عصبانی بود. از کوره در رفت و در حالی که هیچ وقت این حالت را از او ندیده بودیم. توسط افشین پیروانی و کریم باقری از زمین مسابقه دور شد و احتمالا اینکار به دلیل محرومیت های بیشتر او انجام شده است.

در پایان مسابقه نیز در پاسخ به خبرنگار مبنی بر اینکه موسوی حرف خاصی به او زد منجر به عصبانیتش شد عنوان کرد: «نه نه، فوتبال است و از این اتفاقات می‌افتد.»

موسوی و ترابی باهم درگیر شدند

اما چند لحظه بعد موسوی در میکسدزون ورزشگاه آزادی بر خلاف ترابی گفت که «همه چیز مشخص بود، مگر می‌شود کسی بی‌دلیل اخراج شود؟ داور همه اتفاقات را دید. بنده اصلا نمی دونم که چرا بعضی ها فکر می کنند در زمین بازی نیز مصونیت دارند. این زمین حرکت دارد و ما ورزشکار هستیم.

موسوی در حالی این گفته ها را بیان داشت که ترابی از زمین بازی اخراج شد و حداقل نزد این داور نیز مصونیتی نداشت.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
6 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *