عصبانیت عبدی از یحیی گل محمدی به چه دلیل بود؟ چندی پیش قرار یحیی و عبدی بر این بوده است. که این بازیکن سابق پرسپولیس در راهبرد تیم یحیی به او کمک کند.

اما پس از سفر کاری عبدی جوری همه چیز تغییر کرده که انگار نه انگار بین آنها قرار و مداری بوده، یا به قول خودمان انگار نه انگار خانی آمده و خانی هم رفته است.

حتما بخوانید: بیوگرافی یحیی گل محمدی | زندگی شخصی+عکس با همسر و فرزندانش+حواشی

عصبانیت عبدی از یحیی گل محمدی | گزارش جدید از حسین عبدی 

گزارش می شود که مدتی قبل حسین عبدی پس از سفر کاری اش به دبی و انگلستان به ایران آمده. تا طبق قراری که با یحیی داشته اند به عنوان مربی در کنار او کار کند. اما پس از ده روز انتظار و بی خبری او با گل محمدی تماس گرفته. و تازه در می یابد که او برای همکاری در پرسپولیس برای خودش دستیار دیگری را انتخاب کرده است.

عصبانیت عبدی از گل محمدی
عصبانیت عبدی از گل محمدی

صحبت های تند عبدی در مورد گل محمدی:

عبدی از این کار یحیی خیلی دلخور شده و در پی این موضوع حرف های بسیار تندی را علیه گل محمدی به زبان می آورد: «مشاوران و دوستانم می گفتند نباید با کسانی که سطح علمی و مربیگریشان از تو پایین تر است کار کنی. اما من خواستم هر کار از دستم بر می آید. برای پرسپولیس انجام دهم!» ، «کار کردن با یحیی برایم کسر شان بود.

دستی که ما با هم دادیم به ضرر من بود. خوشحالم به جایی نرفتم که صداقت وجود ندارد. در شرایط عادی یحیی باید دستیار چهارم یا پنجم من می بود». و ناراحت کننده تر از همه: «خوشحالم که با یحیی همکار نشدم کوتوله ها باید با کوتوله ها کار کنند!».

در پاسخ به این همه سر و صدا اما، گل محمدی فقط یک جمله بر زبان آورده است: «خوشحالم که کسی که مرا دستیار پنجم خودش می داند همکارم نشد».

حال جالب است بدانیم که این همه ماجرا و گیر و قال از کجا سر چشمه می گیرد. و یا به عبارتی دلیل این همه سر و صدا در چیست؟ در واقع همه این انشعابات تلخی به اختلاف نظر عبدی و یحیی بر می گردد. اینکه گل محمدی اصرار داشته مجتبی حسینی دستیارش باشد اما عبدی این نقش را برای خود می خواسته.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajadjafari
7 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *