عصبانیت مهدی قایدی از انتشار شایعه خانوادگی

عصبانیت مهدی قایدی از انتشار شایعه خانوادگی ، ستاره بوشهری تیم استقلال در پایان بازی نسبت به شایع های منتشر شده پیرامون زندگی خودش واکنش تندی نشان داد.

عصبانیت قایدی از انتشار شایعه خانوادگی

به گزارش سایت “ورزشی” مهدی قایدی با یک بازی خوب در برابر مس رفسنجان توانست عملکرد بی نظیر خودش را نشان دهد. حتی بعد از خروج از بازی نیز مدافعان مس نفس راحت تری کشیدند. حالا در یک مصاحبه در برابر خبرنگارها حاضر شد و اصلا به آنها لبخند همیشگی را نزد.

عصبانیت مهدی قایدی

مهدی قائدی که جدیدا بخاطر خبرهای منتشر شده درباره زندگی خصوصی اش بسیار ناراحت شد. این ناراحتی در چهره او کاملا نمایان بود. او به سمت خبرنگارها برگشت و گفت: من مصاحبه ام بکنم بعدش درباره خانواده بنده حرف می زنند در این چند روزه.

عصبانیت مهدی قایدی از انتشار شایعه خانوادگی
عصبانیت مهدی قایدی از انتشار شایعه خانوادگی

ناراحتی مهدی قایدی از خبرنگارها

قایدی یکی از برترین مهاجمان تیم ملی و باشگاه استقلال که به دلیل ریز نقش بودن سرعت فوق العاده ای دارد. او به خوبی سانتر از جناحین را بلد است و شوت های دیدنی می زند. این روزها بحث طلاق او و همسرش در رسانه ها مطرح شده به شدت از این موضوع و شایعه عصبانی شد. او در یک لحظه رو به خبرنگارها مکث کرد و گفت: به نظرم اصلا نباید با شما مصاحبه کنم.

در ادامه واکنش مهدی را نسبت به خبرها و شایعات اخیر مسائل و زندگی خصوصی او را در ویدیو زیر می بینیم. او اذعان داشت که این خبرها سریعا در سایت های زرد منتشر و بازتاب پیدا کرد و اصلا حقیقت نداشت. این موضوع اصلا برای او قابل قبول نیست.

حالا باید ببینیم در چند روز آینده واکنش او نسبت به خبرنگاراها در مسابقات بعدی چگونه خواهد بود. آیا او با گذشت زمان آرام می شود؟ مهدی قایدی همیشه با لبخند جواب خبرنگارها را می داد ولی حالا کاملا خشمگین است.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
1 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *