عصر جدید بازیکنان جوان بارسا

عصر جدید بازیکنان جوان بارسا ، ستاره های جوان این فصل بارسلونا به رهبری ژاوی سرمربی جوان که نزدیک دو سال در قلب اولین جام باشگاه بودند و در سوپرکاپ اسپانیا توانستند رئال مادرید را شکست دهند.

قهرمانی ستاره های جوان تیم بارسا در سوپرجام اسپانیا

به گزارش سایت “ورزشی” گاوی بازیکن 18 ساله تیم بارسلونا در یک پیروزی 3-1 در مقابل تیم رئال مادرید در روز یکشنبه توانستند آنها را شکست دهند و قهرمان سوپر کاپ شوند.

ژاوی بازیکن جوان 18 ساله دو گل در این بازی به ثمر رساند و یک گل دیگر نیز توسط پدری 20 ساله به ثمر رسید. آرائوخو که کاملا به وجود آمده بود و در حالی که جشن قهرمانی را در زمین عربستان سعودی جشن می گرفت و با مدالی که به گردنش آویخت فریاد می زد: «عصر جدیدی آغاز شده است.

شروع جدیدی برای بارسلونا آغاز شده است و امید پرشوری در این باشگاه به وجود آمده است. زیرا آنها اولین جام خود را در قرن 21 بدون حضور لیونل مسی بدست آورده اند.

قهرمانی ستارگان جوان در سوپرجام

عصر جدید بازیکنان جوان بارسا

زمانی که نماد آرژانتینی در سال 2021 پس از گذراندن دوران حرفه ای در این باشگاه راهی پاری سن ژرمن شد، بارسا و دنیای فوتبال را تکان داد.

کاتالان‌ها به دلیل بدهی های مختلف در تابستان هزینه های زیادی متحمل شدند. هزینه های که از طریق رهن بخشی از درآمد تلویزیونی آینده‌شان و سایر روش‌ها تامین می‌شد.

آنها رابرت لواندوفسکی را به خدمت گرفتند، که در قهرمانی سوپرجام در عربستان سعودی نیز مقابل مادرید و همچنین ژول کونده و رافینیا در میان دیگران گلزنی کرد.

بارسلونا در سال های قبل:

تیم بارسلونا به تدریج در سال های 2009، 2011 و 2015 جام اروپا را فتح کرد. با تنها چند کهنه سرباز اینکار انجام شده بود.

ژاوی یکی از اولین کسانی بود که پس از کسب جام سه گانه در سال 2015 از این تیم جدا شد و حالا در حال کار بر روی تغییر شکل باشگاهی است که رئیس باشگاه بارسال خوان لاپورتا گفت زمانی که هدایتش را بر عهده گرفت “تقریبا مرده” بود.

یک تیم با ترکیب جوان برای ژاوی وجود دارد، با بازیکنانی نظیر گاوی و پدری که جزو کلیدی های هافبک می باشند و در حالی که آرائوخو و کونده در اوایل 20 سالگی خود هستند.

بالده 19 ساله در این فصل جایگزین جوردی آلبای کهنه کار در پست دفاع چپ قرار گرفت. در حالی که امیدوار است آنسو فاتی بتواند ستاره تیم شود.

این مهاجم 20 ساله روز پنج شنبه در نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا در مقابل رئال بتیس یک گل والی فوق العاده به ثمر رساند و بعد از مصدومیت شدید همچنان در حال بازسازی فرم خودش است.

قهرمانی ستارگان جوان در سوپرجام

بارسای حال و آینده

گاوی در مقابل رئال مادرید بازیکن ویرانگری بود. عملکرد خوبی از سمت چپ داشت و از داخل به بارسلون در خط هافبک وارد می شد.

دنی کارواخال، مدافع مادریدی، کاملاً تحت تأثیر ترکیب هافبک و بالده در جناح چپ قرار گرفت.

ژاوی گفت: “وقتی می بینید (گاوی) اینطور رقابت می کند و روح خود را بیرون می آورد، او شخصیتی است که برای تیم مسری است، او یک ظرفیت ذاتی برای رهبری دارد.”

” این بازیکن از داخل می آید، واقعا دیدنی است. در 18 سالگی بارها گفته ام اما نگذارید این حرف ها تمام شود، این پسر سقف ندارد.”

بوسکتس گاوی را “حیوان رقابت پذیر” خطاب کرد در حالی که لاپورتا هم از او و هم پدری تمجید کرد.

لاپورتا مشتاقانه گفت: “آنها دو بازیکنی هستند که هم حال و هم آینده زیادی دارند.”

“آنها می توانند بازی های باشکوهی در بارسا انجام دهند و عناوین زیادی کسب کنند. پدری یک جادوگر است و گاوی تماشایی است، انرژی او در هر بازی و اکنون با صبر و شکیبایی بیشتر و گلزنی زیادتر همراه است.”

عصر جدید بازیکنان جوان بارسا

یک ماه پیش ژاوی گفت که هم گاوی و هم پدری بهتر از هم سنی او و هم تیمی اش آندرس اینیستا هستند.

ژاوی در ژانویه گفت: “زمانی که من و آندرس 20 ساله بودیم، در سطحی که الان هستیم نبودیم.”

“و پتانسیل بالده شگفت انگیز است، او در پانزده سال آینده مدافع کناری بارسا خواهد بود.”

بارسلونا در ورزشگاه بین المللی ملک فهد با آهنگ و شادی این برد شیرین را جشن گرفتند.

گاوی به خبرنگاران گفت: “این یک ال کلاسیکو و یک فینال است، ما آن را به بهترین شکل جشن گرفتیم.”

حالا این عنوان قهرمانی با بارسا است و از زمانی که اولین بازی خود را انجام دادم آرزوی آن را داشتم.

تیم بارسا از رئال در لالیگا سه امتیاز جلوتر است. آنها امیدوار هستند که اولین گام نخست را بردارند و با بازیکنان جوان خود در لالیگا نیز قهرمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *