علاقه آنچلوتی به بازی دربی مادرید

علاقه آنچلوتی به بازی دربی مادرید ، سرمربی تیم رئال مادرید از علاقه شدید خودش به دربی مادرید گفت. او علاقه زیادی به وقت گذرانی با سیمئونه دارد و از او چیزهای زیادی یاد می گیرد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

آنچلوتی علاقه زیادی به رقابت اتلتیکو و رئال دارد

کارلو آنچلوتی از سرمربیان معروف دنیا می باشد که در نیمکت رئال مادرید اسپانیا حضور دارد. او علاقه زیادی به وقت گذراندن با سیموئنه دارد. رئال فردا در یک رقابت حساس در برابر ات مادرید قرار دارد. کارلو در یک کنفرانس خبری قبل از این مسابقه مادریدی حاضر شد و درباره سوالات مختلف پاسخ هایی داد. او در ادامه صحبت هایی را در این کنفرانس انجام داد که خدمتتان ارائه می کنیم.

 

دربی حساس مادرید:

تیم ما در حالت ایده آل قرار دارد. بازی لیگ قهرمانان حس و حال و شرایط عالی دارد. در برابر تیمی است که در مقطع خوبی قرار دارد. بازی زیبا همانند تقابل در کوپا دل ری می باشد.

لیگ قهرمانان در مقابل لالیگا بسیار مهم و رقابت اروپایی از حساسیت خاصی برخوردار است. ما برای همه عناوین نمی جنگیم. باید تمام انرژی را صرف قهرمانی لالیگا کنیم. در تمام رقابت ها باید بجنگیم.

۵ گزینه جانشینی آنچلوتی | کارلو آنچلوتی به برزیل می رود

تمدید قرارداد ناچو:

امکان تمدید قرارداد با این بازیکن وجود دارد. در سال آینده باید ببینیم چه اتفاق هایی رخ می دهد. شاید هردوی ما اینجا قرار داشته باشیم. دوست دارم او را در والدبباس ببینم. نه در تی وی . هر روز می بینم و مدتی است که او اصل خوشحال نیست. او البته پیش من شکایت نکرده و در زمانی که بازی نمی کدن قطعا زجر می کشد. او کاملا حرفه ای است و زمانی که به او نیاز داشتم همیشه تمام توانش را برایم گذاشت. من نقطه ضعفی دارم و آن فقط خوشحالی رئال است و این اتفاق زمانی رخ می دهد که پیروز می شویم. فقط می خواهم رئال راضی بماند. فردا ناچو در سمت مدافع چپ بازی خواهد کرد.

مشکل سن سرخیو راموس در بازی:

قطعا هر بازیکن فوتبال در سن نوجوانی و جوانی بهتر و شاداب تر بازی می کند. مسئله سن همانند بحث جوانی است. وقتی بازیکن خوب است نیاز نیست به ژن او توجه نماید. زمانی یک فوتبالیست 16 ساله به صورت تمام کامل بازی می کند. باید همیشه او را ارزیابی کنید و اتفاقاتش را در زمین پیگیری نمایید.

ما شغل مربیگری و فوتبالیست را در هر سنی داریم و باید خوب و بد را بدانیم. این موضوع می تواند تعیین کننده باشد و وقتی من سرمربی تیم پایه نیستم و در زمان مورد نظر بوفون 16 ساله را بازی می دهم. بسیار خوب بازی می کند و حتی مالدینی نیز یکبار در هفته تمرین می کند و بازی او بهترین بازی در جهان بود.

 

شرایط جسمی و روحی وینیسیوس:

ظاهرا یک اتفاق شگفت انگیز و نادر است که این بازیکن هیچوقت مصدوم نمی شود. این بازیکن از لحاظ ژنتیکی بسیار عالی بازی می کند. من از والدین او تشکر می کنم. او کاملا حرفه ای است و خیلی خوب از خودش مراقبت می نماید. بر روی کارهای تکنیکی اش متمرکز است. وینیسیوس در زمین عالی بازی می کند. او تمرین فوق العاده ای دارد. پیشرفت زیادی در تمام کردن حرکات آخر دارد و در این زمینه نیز تمرین زیادی دارد او 10 تا 15 دقیقه بر روی تمام کنندگی اش کار می کند. چالش روبروی اش نیز ثبات است.

 

سخنان سیمئونه:

من و او هردو عشق فوتبال هستیم. او چیزی برای یادگرفتن از بنده ندارد. هرگز ندیدم او چطور کار کرده و دوست دارم با توجه به تجربیات شخصی می خواهم ببینم چطور روزانه کار می کند. معمولا این جور مسائل نیاز به دانش زیادی دارد. اینکه مشاهده کنید سایر مربیان چطور برای بازی آماده می شوند. در پایان علاقه آنچلوتی به بازی دربی مادرید هر نوع سوال یا دیدگاهی دارید آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

mohamadnd
24 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *