علاقه تن هاخ به امباپه

علاقه تن هاخ به امباپه ، سرمربی تیم منچستریونایتد به هوادارانش پیرامون شایعات خرید امباپه واکنش جالب نشان داد.

علاقه اریک تن‌هاخ سرمربی تیم منچستر به کیلیان امباپه

به گزارش سایت “ورزشی” با شروع فصل جدید کیلیان امباپه با تیم پاری سن ژرمن روابط فراز و نشیب های زیادی داشت. به همین خاطر هر چند وقت یکبار شایعات زیادی درباره احتمال ترک امباپه در تیم PSG منتشر می شود.

شایعات مختلفی درباره تیم منچستر و امباپه انتشار پیدا کرده است. اخباری مبنی بر اینکه امباپه ستاره فرانسوی در تعطیلات خودش در کشور آمریکا به سر می برد. بعد از رونالدو این تیم جایگزینی برای او انتخاب نکرده است. باید ببینیم که چه شخصی جای او را می گیرد. سرمربی تیم درباره شایعات و سوالات مختلف هواداران پرسش های جالبی داد.

علاقه اریک تن‌هاخ سرمربی تیم منچستر به کیلیان امباپه
علاقه اریک تن‌هاخ سرمربی تیم منچستر به کیلیان امباپه

علاقه تن هاخ به امباپه

*امباپه در یونایتد؟ پاسخ تن‌هاخ شوخ‌طبعانه است!

تن هاخ سرمربی تیم با طرفدارانش روبرو شده بود. هواداران که از او امضاء می گرفتند. سوالی از سرمربی درباره انتقال امباپه به منچستر یونایتد روبرو شد. تن هاخ در این باره سوال کرد: “امباپه و بلینگام؟ بله، معلوم است که می خواهم جذبش کنیم. واقعا هردو باهم؟ تو پولش را داری به من بدهی؟”

حتما بخوانید: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

*شیاطین سرخ برای جذب امباپه و بلینگام به 300 میلیون یورو نیاز خواهند داشت

تیم انگلیسی منچستر اگر بخواهد این دو بازیکن معروف دنیا را جذب کنید. مدیریت تیم باید برای نوشتن دسته چک با صفرهای مختلف آماده باشد. ارزش فعلی بلینگام حدودا 120 میلیون یورو است و ارزش کیلیان امباپه 170 میلیون یورو تخمین زده می شود. یونایتد برای ایجاد یک رویا دستکم نیاز به 300 میلیون یورو خواهد داشت.

علاقه تن هاخ به امباپه | او را دوست دارم اما پولش را ندارم
علاقه تن هاخ به امباپه | او را دوست دارم اما پولش را ندارم

حالا باید ببینیم که این شایعات در چه حد است. آیا به واقعیت می پیوندد؟ یا امباپه و بلینگام در ذهن مدیران منچستر نیستند. قطعا مبلغ این دو بازیکن بسیار زیاد است و هر تیمی از پس آن بر نمی آید.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
8 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *