علت اخراج مورینیو از رم چیست؟

ساعاتی پیش اعلام شد که مورینیو از آ اس رم کنار رفته است. اما واقعاً علت اخراج مورینیو از رم چیست؟ مقصد بعدی مورینیو کدام تیم خواهد بود؟

علت اخراج مورینیو از رم مشخص شد

به گزارش ورزشی، رم، به طور رسمی جدایی ژوزه مورینیو را تایید کرد. آقای خاص دو فصل و نیم را در ورزشگاه المپیکو گذراند. این سرمربی پرتغالی رم را به قهرمانی و نایب قهرمانی در اروپا رساند. حالا باشگاه آ اس رم اعلام کرد که ژوزه مورینیو سرمربی و کادرش از این باشگاه جدا شده‌اند.

مورینیو قبل از فصل 2021/22 هدایت رم را برعهده گرفت و آنها را در اولین دوره حضور خود به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رساند. در حالی که آنها به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا مقابل سویا به پایان رسیدند و فینال را در ضربات پنالتی باختند.

اما پس از نیم‌فصل اول ناامیدکننده فصل 2023/24 که باعث شد آنها پس از 20 بازی در رده نهم جدول سری آ قرار گیرند، رم تصمیم گرفت راه خود را از مورینیو جدا کند. این باشگاه در بیانیه ای صبح سه شنبه اخراج او را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: «آ اس رم اعلام می‌کند که ژوزه مورینیو و همکاران فنی‌اش باشگاه را با از این لحظه ترک خواهند کرد.

آمار مورینیو در رم

مورینیو در می 2021 به عنوان شصتمین سرمربی تاریخ رم معرفی شد. او تیم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس در تیرانا در 25 می 2022 و فینال لیگ اروپا در بوداپست هدایت کرد.

دن و رایان فریدکین، مالکان رم افزودند: «ما از طرف همه ما در آ اس رم از خوزه به خاطر اشتیاق و تعهدی که از زمان ورودش به جالوروسی نشان داده است، تشکر می‌کنیم.

ما همیشه خاطرات خوبی از سرپرستی او خواهیم داشت، اما معتقدیم که برای بهترین منافع باشگاه، تغییر فوری ضروری است. ما برای خوزه و همکارانش بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم.

مورینیو در ماه می 2021، کمتر از یک ماه پس از اخراجش از تاتنهام، برای پیوستن به رم به توافق رسید.

مورینیو قبل از یک سال و نیم حضور در اسپرز، دو فصل و نیم را با منچستریونایتد سپری کرد، به ویژه در اولین بازی خود سه جام را به دست آورد و آنها را به مقام دوم لیگ برتر رساند. بعد از.

افتخارات مورینیو در حرفه مربی‌گری

افتخارات مورینیو در حرفه مربی‌گری

خوزه مورینیو در دوران اوج خود، پورتو را در سال 2004 به قهرمانی غیرمحتمل در لیگ قهرمانان اروپا رساند، سه قهرمانی لیگ برتر را در دو دوره با چلسی به دست آورد، یک بار دیگر اروپا را با اینتر فتح کرد و بارسلونا پپ گواردیولا را در لالیگا با رئال مادرید شکست داد.

خلاصه

با خروج مورینیو، شایعات مبنی بر حضور دنیل د روسی، کاپیتان و اسطوره‌ی این باشگاه روی نیمکت تیم به گوش می‌رسد. باید صبر کرد و دید که چه کسی جایگزین او برای هدایت سردار آزمون و یارانش می‌شود.

Pooria
16 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *