عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا در لباس سربازی

عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا در لباس سربازی ، بازیکن تیم الوصل امارات رسما این باشگاه را به قصد خدمت سربازی ترک کرد. مرد سال آسیا در لباس سربازی عکسی را منتشر کرد که نشان می دهد در یک دوران تازه و جدید قرار گرفته است. در ادامه سایت ورزشی با این خبر جدید همراه ما باشید.

 

عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا

به گزارش سایت ورزشی ، عبدالرحمان بازیکن تیم شباب الاهلی بود که در فصل قبل برای این تیم بازی می کرد. در تابستان امسال نیز در نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد به الوصل امارات آمد. او در شرایطی راهی رقابت های لیگ حرفه ای کشور امارات شد که در هفته پانزدهم به باشگاه اعلام شد که عموری باید به پادگان و خدمت سربازی برود.

عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا

این بازیکن خوب فوتبال آسیا که اوج دوران فوتبالی اش را در تیم العین گذراند. در سال 2016 مرد سال آسیا را بدست آورد. در سال 2018 به طور قرضی به الهلال رفت و بعد از آن نیز در تیم های الجزیره و شباب الاهلی قرار گرفت. عموری در سال های قبل فوتبالش کمی افت پیدا کرد ولی همچنان جزو با استعدادترین فوتبالیست های آسیا شناخته می شود. عمر برای 11 ماه در خدمت سربازی و پادگان حضور خواهد داشت و سپس برای ادامه دوران فوتبالی اش به تیم الوصل امارات باز خواهد گشت.

 

باشگاه الوصل اعلام کرد که عمر عبدالرحمان به سربازی رفت

رقابت های لیگ حرفه ای امارات به هفته 15 رسیده است. الوصل امارات با یک بیانیه امروز اعلام کرد که عبدالرحمان بازیکن خوب تیم ما برای خدمت سربازی به پادگان رفت. این بازیکن که تیم را ترک نموده و برای دوران خدمت به محل کار جدیدش رفته است. البته بعد از دوران خدمت دوباره به تیم ملحق می شود.

شوک به فرهاد مجیدی در زمان شادی

عمر عبدالرحمان به سربازی رفت

عمر عبدالرحمان بهترین دوران حضور فوتبالی خود را در تیم العین امارات تجربه نمود. بعد از ترک این تیم نیز در تیم های مختلف آسیایی نظیر الهلال و الجزیره و شباب و الوصل توپ زد. در زمان بسیار حساسی از تیم خود جدا شد. بعد از 11 ماه نیز دوباره امکان حضور در باشگاه را خواهد داشت. او در این مدت باید خدمت سربازی را در پادگان ها انجام دهد. بازیکنان زیادی تابحال در دنیای فوتبال حضور داشتند که به دلیل خدمت نرفتن باید این دوره را بگذرانند. در ایران نیز بازیکنان سرباز زیادی تابحال توانستند در مدت زمان حضور در لیگ برتر نیز سربازی را نیز تمام کردند. امارات از جمله کشورهایی است که خدمت سربازی برای همه افراد را ضروری و مهم می داند. ظاهرا فوتبالیست های این کشور نیز از این قائده مستثنی نیستند. شما درباره این دوره خاطره انگیز خدمت چه فکری می کنید؟

mohamadnd
14 فوریه 2023

1 دیدگاه در “عمر عبدالرحمان مرد سال آسیا در لباس سربازی

  1. فکر میکردم فقط تو ایران بازیکناب فوتبال سربازی نرفتن البته بعضی هاشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *