عملکرد ضعیف ادن هازارد

عملکرد ضعیف ادن هازارد ، بازیکن ستاره تیم رئال در شب قبل در مقابل یک تیم دسته چهارم نمایش بسیار بد از خودش نشان داد. حتی او که در تصاویر نشان می دهد اضافه وزن نیز پیدا کرده است.

وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید

به گزارش سایت “ورزشی” ادان هازارد یکی از گران ترین خریدهای تابستان 2019 رئال مادرید بوده است. او که با مبلغ 100+30 میلیون یورو از تیم چلسی به رئال پیوست. ادن در جای خالی رونالدو قرار گرفت تا بتواند عملکرد بی نظیری در این تیم اسپانیایی داشته باشد. اما مصدومیتش در نوامبر 2019 باعث شد تا در بازی psg در لیگ قهرمانان کابوسش شروع شود.

هازارد با آن مصدومیت دیگر به روزهای اوج خودش بازنگشت. او که بعدا باز هم مصدوم شد. در یک سال گذشته از این مصدومیت ها فاصله گرفت ولی به اعتماد به نفس قبل خودش برنگشت. هازارد که از ترکیب اصلی رئال مدت ها فاصله گرفته و در واقع از مسابقات دور مانده است.

وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید
وضعیت بد ادن هازارد در رئال مادرید

سرمربی تیم رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی به این بازیکن در برابر وایادولید بازی نداد. اما در ادامه بیان داشت که در مقابل کاسرنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری هازارد را به مسابقه خواهد فرستاد. هازارد دیشب در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در دقیقه 68 با نمایش نا امید کننده همراه شد و تنها 24 بار توپ را دریافت کرد. 5 بار نیز توپ را از دست داد. حتی گل نزد و هیچ پاس گلی نداد. یک دریبل موفق نیز در این مسابقه انجام نداد. این بازیکن ستاره رئالی ها حتی شوت هم نزد و سپس با آلوارو رودیگز بازیکن 18 ساله تعویض شد.

ادن هازارد در رئال مادرید
ادن هازارد در رئال مادرید

عکس های منتشر شده از این بازیکن دنیای فوتبال نشان داد که او چاق شده و اضافه وزن شدیدی دارد. حتی از فرم بدنش نیز مشخص است که از دوران اوج خودش فاصله گرفته است. برخی از اشخاص اعتقاد دارند که این روزها آخرین حضورش در رئال است و در تابستان در لیست فروش باشگاه قرار می گیرد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *