عکس‌های عجیب از زمین تمرین بایرن مونیخ

چند روز پس از پایان اولین فصل بدون جام در دوازده سال گذشته، عکس‌های عجیب از زمین تمرین بایرن مونیخ منتشر شد. بایرنی‌ها زمین را شخم زدند.

عکس‌های عجیب از زمین تمرین بایرن مونیخ

به گزارش “ورزشی“، این موضوع در میان حاضران زمین تمرین سابنر اشتراسه موجب گمانه‌زنی‌هایی شد: آیا تغییرات بر روی چمن ممکن است به تعداد زیاد مصدومیت‌هایی که مونیخی‌ها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشتند مربوط باشد؟

طبق گزارش چند ماه پیش بیلد، در بایرن مدت‌هاست این فرضیه وجود دارد که مشکلات عضلانی پرتعداد بازیکنان ممکن است با چمن هیبریدی که در سال ۲۰۲۳ هم در آلیانز آرنا و هم در زمین تمرین نصب شد، مرتبط باشد.

نظریه‌ای که قبلاً در زمان پپ گواردیولا، مربی پیشین این تیم نیز مطرح شده‌بود. در دوران او برای اولین بار از ترکیب چمن طبیعی و الیاف مصنوعی رونمایی شد. در پایان حضور گواردیولا در مونیخ، این چمن مجددا حذف شد.

آیا بایرن اکنون دوباره به جای چمن هیبریدی از طبیعی استفاده می‌کند؟

آیا بایرن اکنون دوباره به جای چمن هیبریدی از طبیعی استفاده می‌کند؟

بر اساس گزارش بیلد، اینگونه نیست. به‌نظر می‌رسد کارهای انجام‌شده در سابنر اشتراسه هیچ ربطی با این گمانه‌زنی‌ها ندارد. برداشتن چمن هیبریدی یک رویه معمول توسط پیتر زائر، رئیس نگهداری چمن بایرن است.

پس از کاشت چمن هیبریدی در این هفته، زمین به موقع برای شروع تمرینات و آماده‌سازی فصل جدید در ۱۵ ژوئیه مجددا به وضعیت بهره‌برداری می‌رسد

در زمین اصلی مجموعه بایرن که دارای چمن هیبریدی است، معمولا احتیاجی به شخم زدن نیست. زیرا در این مورد از یک سیستم هیبریدی متفاوت استفاده شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *