عیسی آل کثیر در پرسپولیس | اولین خرید زمستانی یحیی برای جانشین لوکادیا

عیسی آل کثیر در پرسپولیس ، مهاجم سابق پرسپولیس تهران امروز با یک توافق رسمی به این تیم پیوست. به گزارش سایت “ورزشی” عیسی آل کثیر در یک خرید زمستانی به پرسپولیس تهران آمد. در ادامه فصل او می تواند تیم خودش را همراهی نماید.

عیسی آل کثیر به پرسپولیس پیوست

این بازیکن جوان که در فصل قبلی مصدوم شد. عیسی از ناحیه رباط صلیبی آسیب شدیدی دید. حالا تحت معالجه قرار گرفت و بعد از مدت ها دوری به تیم خودش بازگشت. او با توجه به مشورت هایی که بر روی زانوی خودش انجام داد و آن را به تیغ جراحان سپرد حالا در مدت اخیر مراحل درمانی اش را تمام کرد.

مهاجم اهوازی تیم سرخپوشان در یک قرارداد رسمی امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و رسما از بازی های بعدی در این تیم توپ می زند.

عیسی در فصل های قبل روزهای درخشانی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا توانست اسم خودش را جاودان کند و یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان 2020 بود.

همچنین بعد از شادی گل عجیبش محرومیت 6 ماهه دریافت کرد و نتوانست در این مدت در پرسپولیس توپ بزند.

عیسی آل کثیر به پرسپولیس پیوست
پیوستن عیسی آل کثیر به پرسپولیس

عیسی مهاجم باهوش

آل کثیر که جزو برترین گلزنان پرسپولیس در فصل های گذشته بود. او مهمترین گل دربی خودش را زد و در برابر تیم های قدرتمند بسیار عالی عمل می کرد. او که بازیکن بدشانسی بوده است. حالا بعد از محرومیت شش ماهه با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد که مدت ها از تیم خودش دور مانده است. عیسی سماجت زیادی برای عدم عمل جراحی انجام داد تا این مدت از مسابقات دور بماند.

عیسی آل کثیر دوباره به پرسپولیس آمد
بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس

او که بر طبق نظر پزشک ها عمل جراحی کرد. در مدت های اخیر مراحل درمانی و بازیابی آمادگی بدنی مورد توجه این تیم قرار گرفته است. حالا با پرسپولیس توافق نهایی انجام داده تا در مسابقات بعدی به میدان برود.

آل کثیر به مدت یک سال و نیم در خدمت تیم است و برای فصل آینده باید توافق دوباره ای انجام دهد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *