غافلگیری سپاهانی ها توسط مورینیو

غافلگیری سپاهانی ها توسط مورینیو ، حضور ژوزه مورایس در لیگ برتر ایران باعث شد تا چشم های دنیا به فوتبال ایران معطوف شود. رسانه های بین المللی و خبرنگاران خارجی نیز حتی دیگر فوتبال ایران را می شناسند. دوستی مورینیو با مورایس باعث شد تا بعد از برد سپاهان در یک تماس تصویری به او تبریک بگوید.

 

مورینیو بازیکنان سپاهان را غافلگیر کرد!

به گزارش سایت ورزشی ، تیم سپاهان در یک دیدار حساس هفته 19 لیگ 22 فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد آرنا پیروز شد. در حالی که مورایش با چهار بازیکن غایب راهی این مسابقه شد. اما به آسانی توانستند با تک گل نژاد مهدی بازی را به نفع خود تمام کنند. سه امتیاز حساس و سرنوشت ساز را سپاهان در این بازی بدست آورد.

این بازی جذاب و هیجان انگیز که تقابل بین جواد نکونام و ژوزه مورایس بود. این دیدار نگاه مورینیو را نیز به خودش جلب کرد. آقای خاص فوتبال جهان از پیروزی شاگردان دستیار سابق خودش شگفت زده شد. چند دقیقه بعد از پایان مسابقه و زمانی که سپاهانی ها در اتوبوس در راه بازگشت به اصفهان بودند، مورینیو با مورایس تماس گرفته و با احوالپرسی از دوست قدیمی خودش، برد شیرین را به او تبریک گفت.

مورینیو بازیکنان سپاهان را غافلگیر کرد!

مورایس دستیار آقای خاص

مورایس تقریبا از سال 2010 با فتح جام سه گانه تاریخی تا پایان دومین دوره حضور مورینیو در چلسی، در کنار سرمربی معروف دنیا حضور داشت. در یک تصمیم شخصی از یار قدیمی خودش جدا شد و تصمیم گرفت خودش را به عنوان سرمربی تست نماید. او حالا در اصفهان و تیم سپاهان سرمربیگری می کند.

سرمربی پرتغالی سپاهان بارها از دوران موفق حضورش در کنار خوزه مورینیو یاد می کند. حتی در یک مصاحبه گفت که همانند برادرش او را دوست دارد. مورایش بارها گفت اگر مورینیو از من کمک بخواهد، هر جا و مکانی باشم برای پیوستن به دوستم شک نخواهم کرد. این رابطه صمیمی و عمیق باعث شد تا با کسب امتیاز مورایس در فوتبال ایران، خوزه با او تماس بگیرد و فوتبالش را در لیگ ایران دنبال کند. نظر شما درباره غافلگیری سپاهانی ها توسط مورینیو چیست؟ لطفا نظرات تان را در بخش کامنت ها درج نمایید.

 

نقل و انتقالات زمستانی سپاهان

mohamadnd
10 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *