غایب مهم یونایتد در فینال حساس برابر سیتی

اریک تن هاخ تایید کرد که هری مگوایر، مدافع میانی انگلیس، به دلیل مصدومیت غایب مهم یونایتد در فینال حساس برابر سیتی خواهد بود. فینالی که آخر این هفته در ومبلی برگزار خواهد شد.

.غایب بزرگ یونایتد در فینال حساس مقابل سیتی

به گزارش “ورزشی“، مگوایر از اواخر آوریل به خاطر مصدومیت عضلانی از ترکیب منچستریونایتد کنار رفته‌بود. اما امیدوار بود که به موقع برای فینال جام حذفی این آخر هفته مقابل منچسترسیتی ریکاوری خود را کامل کند.

این ستاره ملی‌پوش حالا باید برای رسیدن به یورو 2024 در تابستان امسال خودش را آماده‌کند. این مدافع میانی روز سه‌شنبه در لیست 33 نفره اولیه گرت ساوتگیت برای شرکت در این تورنمنت معرفی شد.

به گزارش منابع مختلف، این مصدومیت آنقدر شدید نبود که او را از لیست نهایی 26 نفره گرت ساوتگیت خارج کند. تورنمنت ماه آینده در آلمان برگزار خواهد شد.

صحبت‌های تن‌هاخ پیرامون مصدومیت بازیکنان یونایتد

صحبت‌های تن‌هاخ پیرامون مصدومیت بازیکنان یونایتد

تن‌هاخ در صحبت‌های پیش از بازی گفت: “هری مگوایر به این بازی نمی‌رسد. اما میسون مونت، ویکتور لیندلوف و آنتونی مارسیال در دسترس هستند.”

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا مدافع و کاپیتان شیاطین در روند بهبودی خود دچار مشکل شده است، تن‌هاخ به هواداران اطمینان داد که نه چنین مشکلی نیست

سرمربی هلندی اضافه کرد: “فکر نمی‌کنم. نه. او فقط موقع بهبود پیدا نکرد.”

تن‌هاخ بدون توجه به فوتبال ملی در تابستان، تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشته‌است. این سرمربی هلندی قصد دارد علی‌رغم کمبود بازی‌های اخیر، با لیساندرو مارتینز و رافائل واران در مقابل منچسترسیتی دفاع خود را بچیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *