غول‌های اروپا در رقابت برای ستاره جنجالی انگلیسی

میسون گرینوود، ستاره سابق منچستریونایتد، اعلام کرد که قصد ادامه همکاری با ختافه را ندارد. حالا غول‌های اروپا در رقابت برای ستاره جنجالی انگلیسی هستند.

غول‌های اروپا در رقابت برای ستاره جنجالی انگلیسی

به گزارش “ورزشی“، گرینوود پس از اتهاماتی که در زمینه آزار جنسی و ضرب و شتم نامزدش به او وارد شد، مجبور شد با باشگاه محبوبش، منچستریونایتد خدحافظی کند. او در واپسین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال پیش به صورت قرضی و یک ساله راهی لالیگا و ختافه شد. فرصتی برای جداشدن از جنجال‌ها و بازگشت به فوتبال.

اما عملکرد درخشان این بازیکن در این تیم توجه بسیاری از رسانه‌ها و باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله اتلتیکو مادرید و بارسلونا را جلب کرد. شایعات نشان می‌داد که نمایندگانی از این دو باشگاه برای تماشای بازی از نزدیک و صحبت با مدیر برنامه‌های این بازیکن، چند بار در مسابقات این تیم شرکت کرده‌بودند.

پیام گرینوود به هواداران ختافه

پیام گرینوود به هواداران ختافه

با این حال، مشخص نبود که آیا او قصد دارد به حضورش در این تیم برای یک فصل دیگر ادامه دهد یا به یونایتد برگردد. حالا او پس از بازی شب پیش و آخرین دیدار ختافه در این فصل از رقابت‌های لالیگا بود در اینستاگرامش نوشت: «از خانواده‌ی ختافه و هواداران برای این فصل بسیار سپاس‌گزارم.

از شما به‌خاطر این که کاری کردید تا احساس کنم عضوی از شما هستم ممنونم. از هر لحظه در این در کنار هم تیمی‌هایم و در این باشگاه لذت بردم. پایان تلخ و شیرینی داشتیم اما بودن کنار شما برای شما باعث افتخار من بود. بهترین آرزوها را برای شما در آینده دارم.»

میسون گرینوود به این ترتیب نشان داد که دیگر علاقه‌ای برای ادامه بازی در این تیم ندارد. اکنون باید دید که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سرنوشت او با چه باشگاهی پیوند می‌خورد. گفته می‌شود که یوونتوس و چند باشگاه لیگ برتری هم تمایل زیادی انتقال این بازیکن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *