غیبت ستاره سنگالی بلای جان استقلال

غیبت ستاره سنگالی بلای جان استقلال خوزستان شد. جای خالی مدافع سنگالی استقلال خوزستان در بازی با پرسپولیس گریبان این تیم را آخر گرفت.

غیبت ستاره سنگالی بلای جان استقلال

به گزارش “ورزشی“، جای خالی ستاره خط دفاع استقلال خوزستان در مسابقه با پرسپولیس مشکل ساز شد. نبود این مدافع مستحکم در این مسابقه در نهایت اثر خود را گذشت. شاید اگر مدافع سنگالی این تیم حضور داشت، ممکن بود این تیم بازی را واگذار نکند.

اندونگ در بازی با نساجی به علت اخراج و خطای پنالتی اخراج شده‌بود. او به همین دلیل در بازی حضور نداشت. در حالی که تیم او سه گل پیش افتاده بود در دقایق پایانی مسابقه 4 گل دریافت کرد. بازی با نتیجه‌ی 4 بر 3 به نفع پرسپولیس پایان یافت.

اندونگ درنیم فصل دوم از زمانی که در ترکیب استقلال خوزستان قرار گرفت. با حضور این بازیکن، آبی‌های جنوبی اوضاع بهتری پیدا کردند. یکی از نقاط قوت او مسائل روحی روانی بود که به خوبی بازیکنان این تیم را روی بازی متمرکز می‌کرد. غیبت او در بازی حساس و پرجنجال دیروز حسابی به چشم آمد. حضور یک رهبر دفاعی می‌توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

استقلال خوزستان در این مسابقه نتوانست از اندوخته‌ی غنی خود دفاع کند. آن‌ها در نهایت بازی را واگذار کردند. حتی با وجود اختلاف سه گله و بازی تدافعی، در اجرای صحیح بازی دفاعی ناموفق بودند. آن‌ها تلاش کردند تا بازی را در زمین پرسپولیس نگه دارند. بلکه تیم پرسپولیس را عقب نگه دارند. اما این روش هم جوابگو نبود.

اندونگ با گذشت این بازی حالا در ترکیب استقلال خوزستان قرار می‌گیرد. او می‌تواند در دو بازی حساس باقی‌مانده، گره‌گشای تیمش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *