فاکتور مهم ریکی‌ آلوز برای کسب آقای پاس گل!

ریکاردو آلوز نسبت به رقبای خود در شرایط ایمن‌تر و آرام‌تری پا به میدان می‌گذارد. فاکتور مهم ریکی‌ آلوز برای کسب آقای پاس گل چیست؟

فاکتور مهم ریکی‌ آلوز برای کسب آقای پاس گل

به گزارش “ورزشی“، در میان بازیکنانی که شانس کسب آقای پاس گلی را دارند. ابوالفضل جلالی و ریکاردو آلوز رقابت نزدیکی دارند. آنها با بازیکنان دیگر فاصله‌ی نسبتا زیادی دارند. بعید به نظر می‌رسد کسی حتی نزدیک آنها شود.

بعد از این دو بازیکن دانیال اسماعیلی‌فر (7) امید عالیشاه، مهدی ترابی (6) از پرسپولیس، روبرتو تورس (7) و ابوالفضل رزاق پور (5) از گل‌گهر هستند. بازیکنان دیگری نیز با همین آمار دیده می‌شوند. اما با توجه به فرمی که این بازیکنان دنبال می‌کنند آنها شرایط فنی و آمادگی بالاتری برای کسب این عنوان دارند.

از بین بازیکنانی فوق، آنها در کورس قهرمانی یا مقابل مدعی قهرمانی بازی می‌کنند. لذا شرایط سخت‌تری را پیش رو دارند. ولی هافبک خلاق تراکتور در شرایطی به مصاف ملوان می‌رود که یک امتیاز نه به درد آنها می‌خورد و نه به درد ملوان. هر دو بدون دغدغه سقوط، قهرمانی یا سهمیه مقابل هم صف آرایی می‌کنند. بنابراین می‌توانند یک فوتبال خوب را به نمایش بگذراند.

آلوز می‌تواند از فرصتی که در اختیار دارند نهایت استفاده را ببرد. او می‌تواند با افزایش تعداد پاس‌ گل‌های خود برای دومین فصل متوالی عنوان آقای پاس‌گلی را به دست آورد. با کسب این عنوان او می‌تواند خلاق‌ترین بازیکن لیگ لقب بگیرد.

آمار آلوز در فصل پیش

آمار آلوز در فصل پیش

او فصل گذشته با 13 پاس گل بهترین پاسور شد. پس از او مهدی ترابی با 8 پاس گل قرار داشت. امکان کمی دارد که رکورد فصل پیش خود را بشکند. اما رقیب او برخلاف فصل گذشته سایه به سایه او را تعقیب می‌کند.

البته جدول گلسازترین بازیکنان لیگ می‌تواند تغییرات زیادی در دو هفته‌ی پایانی بکند. و برخی از بازیکنان با ارسال پاس گل در جایگاه بهتری قرار می‌گیرند. و آمار خود را بهبود می‌بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *