فرار بازیکنان سپاهان از دست پرسپولیسی ها

فرار بازیکنان سپاهان از دست پرسپولیسی ها ، تیم سپاهان بعد از تک گل دقایق پایانی توانست پرسپولیس را شکست دهد. سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی غرق شادی شدند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تیم سپاهان در آزادی پرسپولیس را شکست داد

تیم سپاهان اصفهان در یک بازی حساس لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میهمان تیم پرسپولیس بودند. بازیکنان سپاهان در پایان مسابقه توانستند پیروز میدان باشند. سپاهانی ها برای اینکه در ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس روبرو نشوند، از بخش دیگری از چمن راهی رختکن شدند. به گزارش سایت ورزشی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روبروی هم قرار گرفتند. این بازی با برترین تک گل مسابقه توسط طلایی پوشان اصفهان تمام شد.

بازی های دو تیم همیشه جنجالی و حساس دنبال می شود. بازیکنان سپاهان نیز بعد از گلزنی به شادی بی وقفه پرداختند و داغ پرسپولیسی های استادیوم آزادی را دو چندان کردند. بعد از ثبت این نتیجه بازیکنان سپاهان به سوی هواداران خودشان رفتند و جشن و پایکوبی گرفتند. بازیکنان سپاهان در پایان بازی برای رودرو قرار نگرفتن با هوادارهای قرمز از بخش دیگر ورزشگاه خارج شدند.

 

فرار بازیکنان سپاهان از دست پرسپولیسی ها

تیم سپاهان در این مسابقه در مقابل پرسپولیس 10 نفره با تک گل دقیقه 94 توانستند پیروز شوند. بعد از این نتیجه در ورزشگاه در مقابل هواداران عصبانی قرمزها خوشحالی کردند. سپاهانیها برای اینکه با هوادارهای پرسپولیس رودرو نشوند از بخش دیگر استادیوم به سمت رختکن رفتند.

رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس بعد از پایان بازی نیز بسیار ناراحت بود و توان بلند شدن از روی صندلی را نداشت و همچنان بر روی سکوها نشسته بود. هوادارهای سپاهان شادی بیشماری انجام دادند و دقیقه هایی در آزادی حضور داشتند و شعار قهرمانی سر می دادند. به نظر شما سپاهان در این فصل قهرمان می شود؟ نظر خود را اعلام نمایید.

mohamadnd
11 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *