فرجی انتخاب اول گل محمدی در غیاب گولسیانی

فرجی انتخاب اول گل محمدی در غیاب گولسیانی ، فرشاد فرجی از جمله بازیکنان خوب و تاثیرگذار باشگاه پرسپولیس تهران است. در این مسابقه با سپاهان فرجی به جای گولسیانی در زمین قرار گرفت. این بازیکن جزو انتخاب اول یحیی گل محمدی است. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

فرشاد فرجی به جای گولسیانی:

به گزارش سایت ورزشی ، در روز شنبه یک بازی حساس میان تیم های سپاهان و پرسپولیس دنبال شد که گولسیانی در این مسابقه شرایط بازی پیدا نکرد و فرجی همانند بازی قبلی در ترکیب اصلی سرخ های پایتخت قرار میگیرد. همانطور که می دانید گولسیانی در این رقابت قرار نخواهد گرفت و بازی مقابل سپاهان را نیز از دست داده است.

بعد از اینکه تلاش هایی انجام شد تا گئورگی گولسیانی به مسابقه برسد اما شرایط میسر نشد. مدافع گرجی تیم پرسپولیس در این مسابقه نتوانست حضور پیدا کند و گل محمدی از بین بازیکنانش فرشاد فرجی را انتخاب کرد. البته وحدت هنانوف و علی نعمتی نیز بودند اما آنها را برای نیمه دوم آماده کرد.

 

فرجی انتخاب اول گل محمدی در غیاب گولسیانی

فرشاد جزو انتخاب های اول یحیی برای این بازی مهم است و در بازی قبل نیز اشتباهات زیادی مرتکب نشد. در بازی با تراکتور نیز در لحظه های پایانی جایگزین گولسیانی شد. البته همانند این بازیکن گرجی نتوانست خوب جایش را پر نماید و البته در غیابش فوتبالیست خوبی است. این بازیکن زوج پورعلی گنجی است تا بتوانند شهریار مغانلو را مهار نمایند.. به نظر شما فرشاد در این مسابقه موفق خواهد بود؟ سپاهان در این مسابقه امید زیادی برای پیروزی دارد و به دنبال انتقام جام حذفی از پرسپولیس تهران است. سرمربی پرسپولیس نیز خودش را با تمام نیروها آماده کرد. باید ببینیم که چطور بازی خواهند کرد؟ در ادامه اگر نظر یا دیدگاهی دارید در کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
11 مارس 2023

1 دیدگاه در “فرجی انتخاب اول گل محمدی در غیاب گولسیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *