فرزندان لیونل مسی

فرزندان لیونل مسی تیاگو در سال 2012، متئو در سال 2015 و کیورو در سال 2018 به دنیا آمده اند. در پی انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن تیاگو مسی و متئو مسی هم با پدر خود هم تیمی شدند و در آکادمی پاری سن ژرمن ثبت نام کردند.

حتما بخوانید: همه چیز در مورد آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی

فرزندان لیونل مسی در پاری سن ژرمن

روزنامه اکیپ چندی پیش اعلام کرد که لیونل مسی خود را داشت آماده مسابقات جام جهانی میکرد و باید هی در رفت و آمد در راه پاریس به کشور خودش یعنی آرژانیتین بود.

تصمیم به ثبت نام دو پسر بزرگترش گرفت که آنهارا در آکادمی پاری سن ژرمن سرگرم باشند. این موضوع باعث جلب شدن توجه ها به آکادمی پاری سن ژرمن کشاند.

بچه های مسی
بچه های مسی

 

تیاگو در تیم زیر 9 یا 10 ساله های پاری سن ژرمن ثبت نام کرده است. امکان دارد در آینده نه چندان دور در این تیم بازی هم بکند.

متئو در تیم زیر 7 ساله ها بازی میکند و از آنجایی که این رده سنی هیچ بازی بین المللی و مسابقاتی ندارد، فعلا متئو شروع به رشد میکند در این تیم پایه‌ای.

تیگو سیلوا و زلاتان ابراهیم اوویچ ها هم به مانند لیونل مسی فرزندان خود را در آکادمی پاری سن ژرمن  ثبت نام کردند و از این موضوع بسیار رضایت داشتند.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

بچه های مسی در مدرسه جدیدشان در پاریس

همسر لیونل مسی ستاره فوتبال، آنتونلا رکوزا در پستی در اینستاگرامش ابراز خوشحالی کرد برای 3 پسر خودش در روز اول مدرسه جدیدشان در شهر زیبای پاریس.

او در قسمت کپش پستش نوشت: اخرین روز هفته در مدرسه جدیدشون. باعث افتخارمه که با اشتیاق فراوانی توانستید در مدرسه جدیدتون شروع کنید. چقدر دیگه میخواید به من چیز های جدید بیاموزید بهترین فرزندان دنیا.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *