فرنکی دی یونگ: در بارسلونا می مانم

فرنکی دی یونگ هدف منچستریونایتد در مورد آینده اش بارسلونا صحبت می کند. فرنکی دی یونگ: در بارسلونا می مانم. در این پست از ورزشی درباره ی آینده ی این بازیکن هلندی می خوانیم.

فرنکی دی یونگ: در بارسلونا می مانم | دی یونگ به منچستر نمی رود

فرنکی دی یونگ با تایید مجدد تعهد خود به بارسلونا، احتمال انتقال احتمالی به منچستریونایتد را مورد تردید قرار داد.

این بازیکن 25 ساله در طول تابستان به دلیل اختلاف بر سر دستمزدهای پرداخت نشده در بارسا با انتقال به اولدترافورد مرتبط بود. اما علیرغم تلاش یونایتد برای مذاکره برای یک معامله، در نهایت در اسپانیا ماند.

دی یونگ قبلا زیر نظر اریک تن هاگ، سرمربی فعلی یونایتد در آژاکس کار می کرد. و مشخص است که هنوز با سرمربی سابق خود در تماس است.

ورزشی متوجه شد که یونایتد همچنان علاقه مند به جذب دی یونگ به منچستر است. زیرا آنها به دنبال تثبیت مجدد خود به عنوان یک نیروی مهم در فوتبال اروپا هستند. اما هیچ تمایلی وجود ندارد که هافبک هلندی به دنبال جدایی اجباری از کاتالونیا باشد.

در واقع، آخرین اظهارات دی یونگ به RAC1 نشان می دهد که او می خواهد فعلاً در بارسلونا بماند و به رویای کودکی خود ادامه دهد.

دی یونگ گفت: آرام بودم، چون می دانستم می خواهم در بارسا ادامه دهم و نظرم را تغییر ندادم.

“من همیشه رویای بازی برای بارسا را ​​داشتم و می خواهم به عنوان بازیکن بارسا موفق شوم. و اکنون آرام هستم و می خواهم در بارسا ادامه دهم.”

دی یونگ میخواهد با بارسلونا قهرمان شود
دی یونگ میخواهد با بارسلونا قهرمان شود

فرنکی دی یونگ: هدف من قهرمانی با بارسلونا است

او در ادامه درباره انگیزه‌هایش برای ماندن توضیح داد: من هرگز قهرمان لیگ نشده‌ام. امسال چهارمین سالی است که اینجا هستم و نزدیک‌ترین سالی است که تا به حال بوده‌ام، اما هنوز راه زیادی در پیش است. من می‌خواهم در این لیگ قهرمان شوم، این هدف اصلی ماست و همه چیز را برای رسیدن به آن خواهیم داد.»

به نظر می‌رسد دی یونگ بدون لغزش دراماتیک از بارسلونا در موقعیت قطبی برای کسب آن عنوان دست نیافتنی لالیگا باشد که آرزویش را دارد. رئال مادرید در حال حاضر 9 امتیاز از رقیب سرسخت خود در جدول فاصله دارد. و شاگردان ژاوی پس از کسب 20 پیروزی از 24 بازی، به برتری دست یافته اند.

این موفقیت در اروپا تکرار نشد. بارسلونا و دی یونگ پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی، در مرحله حذفی لیگ اروپا به یونایتد شکست خوردند.

در مورد سقوط بارسلونا در رقابت‌های قاره‌ای، دی یونگ اعتراف کرد که “انتظار داشت در لیگ قهرمانان اروپا خیلی بیشتر از این پیش برود” و اضافه کرد: “ما باید خیلی بهتر عمل کنیم و امسال تیمی برای انجام این کار داشتیم. بنابراین فرض می‌کنیم که اینطور بود. تقصیر ماست، امیدواریم سال آینده خیلی بهتر عمل کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *