درگذشت پله

فوت پله  و در واکنش به این خبر اهالی فوتبال ابزار همدردی کردند. در واکنش به این خبر سلبریتی ها و فوتبالیست های زیادی ابراز همدردی با این اوسطوره فوتبال کردند در ادامه این خبر مقداری از آن ها را میخوانیم

پله درگذشت
پله درگذشت

صفحه رسمی پله در تویتر

صفحه رسمی توییتر پله دقایقی قبل با انتشار تصویری از او خبر فوتش را تایید کرد.

در این متن آمده است: الهام بخش بودن و عشق دو ویژگی اصلی سفر سلطان پله بودند، مردی که امروز در کمال آرامش از دنیا رفت. عشق، عشق و عشق، برای همیشه.

حتما بخوانید: بیوگرافی پله ستاره فوتبال برزیلی جهان با تصاویر

واکنش ها به فوت پله

ایکر کاسیاس

ستاره سابق رئال مادرید، هم در واکنش به فوت پله با انتشار پیامی نوشت: امروز روزی بسیار ناراحت کننده برای فوتبال است. یکی از بزرگان این ورزش ما را ترک کرد. او بازیکنی مورد تحسین و محبوب بود. روحت در آرامش، پله.

سرخیو راموس

مدافع پاری سن ژرمن، هم با انتشار تصویری از خودش در کنار پله نوشت: صحبت درباره یک اسطوره یا یک شخصیت تاریخی کافی نیست. ما سلطان را از دست دادیم. فوتبال تا همیشه تو را به یاد خواهد داشت. در آرامش باشی، پله.

باشگاه پاری سن ژرمن

این باشگاه با انتشار تصویری از پله در کنار برج ایفل نوشت: سلطان فوتبال، تا همیشه. پاری سن ژرمن مراتب همدردی‌اش را با دوستان و خانواده پله و تمامی مردم برزیل در این روزهای ناراحت کننده ابراز می‌کند. از تو برای همه چیز ممنونیم.

کیلیان امباپه

ستاره فوتبال فرانسه، که یکی از بازیکنان مورد علاقه پله بود نیز با انتشار عکسی از خودش در کنار او نوشت: سلطان فوتبال ما را ترک کرد اما میراث او هرگز فراموش نخواهد شد. روحت در آرامش سلطان.

ریو فردیناند

کاپیتان سابق منچستریونایتد، با انتشار تصاویری از خودش در کنار پله و دیه‌گو مارادونا نوشت: اسطوره‌ای که در بین تمام اسطوره‌ها از همه سرتر بود… او همیشه برای همه وقت داشت! من افتخار بازی برای او (در بازی دوستانه) و مصاحبه با او را داشتیم که ارزش هر دو به یک اندازه بود. این بازیکن، این مرد، این نماد.

باشگاه چلسی

این باشگاه در واکنش به درگذشت پله در توییترش نوشت: وداع با سلطان. استاد این بازی زیبا. روحت در آرامش، پله.

باشگاه منچستریونایتد

این باشگاه هم با انتشار توییتی اظهار داشت: روحت در آرامش، پله. از تو برای لذتی که به هواداران فوتبال در سراسر دنیا بخشیدی سپاسگزاریم.

باشگاه رئال مادرید

با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی‌اش در گذشت این بازیکن را به جامعه فوتبال و خانواده او تسلیت گفت.

باشگاه بارسلونا

صفحه رسمی توییتر باشگاه بارسلونا هم با پیامی درگذشته این اسطوره دنیای فوتبال را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بارسا مراتب ناراحتی‌اش را از درگذشت پله ابراز می‌دارد. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بود. او باعث شد که فوتبال بزرگتر از هر زمان دیگری شود. امیدواریم که روحش در آرامش باشد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
30 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *