فوری؛ ژاوی از بارسلونا اخراج شد

ژاوی از بارسلونا اخراج شد. با اخراج ژاوی گمانه‌زنی درباره‌ی حضور هانسی فلیک به عنوان محتمل‌ترین جانشین او افزایش یافته‌است.

خلاصه خبر

بارسلونا هافبک افسانه‌ای را از وظایفش برکنار کرد.

این بازیکن اسپانیایی اخیراً تصمیم خود را برای جدایی در پایان فصل تغییر داده‌است.

هانسی فلیک قرار است به عنوان جانشین ژاوی منصوب شود.

ژاوی از بارسلونا اخراج شد

به گزارش ورزشی، بارسلونا تنها چند هفته پس از لغو تصمیم خود برای جدایی در پایان فصل، ژاوی را اخراج کرد.

ژاوی در اوایل این ماه، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه را با این ادعا که باشگاه نمی‌تواند بدون خریدهای بزرگ با رئال مادرید رقابت کند، خشمگین کرد. زیرا طبق گزارش‌ها در گفتگوهای خصوصی با مسئولان باشگاه اصرار داشت که اینطور نیست.

اکنون تصمیم به اخراج ژاوی گرفته شده‌است. خبر به طور رسمی از طریق بیانیه‌ای اعلام شد. باشگاه بیانیه‌ی ایو از مربی اسپانیایی به خاطر کارش به عنوان مربی تشکر کرد. که به دوران بی نظیری به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم می‌افزاید و برای او آرزوی موفقیت می‌کند.”

بارسلونا همچنین تایید کرد که ژاوی هدایت آخرین بازی فصل این باشگاه را در خارج از خانه مقابل سویا در روز یکشنبه بر عهده خواهد داشت.

جانشین ژاوی چه کسی خواهد بود؟

جانشین ژاوی چه کسی خواهد بود؟

انتظار می‌رود هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ جانشین ژاوی شود. اوایل این هفته، قراردادی با سرمربی سابق آلمان منعقد شد. که مشخص کرد علاقه بارسا را ​​به رویکردهای سایر باشگاه‌ها ترجیح می‌دهد.

تصمیم اخراج ژاوی به یکی از خارق العاده‌ترین حماسه‌های مدیریتی در خاطرات اخیر پایان داد.

ژاوی که بارسلونا را به عنوان قهرمانی لالیگا در فصل 2022/23 هدایت کرد، در اوایل فصل 2023/24 تحت فشار شدیدی قرار گرفت. او در نهایت در ژانویه فاش کرد که به باشگاه گفته بود در تابستان امسال از سمت سرمربیگری کناره‌گیری می‌کند.

مسئولان باشگاه، از جمله لاپورتا، علناً از ژاوی خواستند که در تصمیم خود پس از یک تحول بزرگ در زمین، تجدید نظر کند. او در نهایت در آوریل تصمیم به ادامه با بارسلونا برای فصل بعد گرفت.

با این حال، کمتر از یک ماه پس از آن تغییر تصمیم، باشگاه ژاوی را اخراج کرد.

پس از تصمیم اولیه ژاوی، فلیک به عنوان قوی‌ترین نامزد در جریان مذاکرات موقت در اوایل سال جاری شناخته شد. اکنون به نظر می‌رسد که این سمت در تابستان امسال به او واگذار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *