فوری: پوچتینو از چلسی جدا شد

گفته می‌شود پوچتینو تصمیم به ترک چلسی گرفته است. اکنون با توافق دو طرفه‌ی باشگاه و مربی، پوچتینو از چلسی جدا شد.

خلاصه خبر

سرمربی آبی‌ها قبل از تصمیم‌گیری با مدیران ورزشی و مالکان مشترک دیداری داشت.

مقامات در حال تهیه لیست جایگزین‌های بالقوه مربی هستند.

مائوریسیو پوچتینو با توافق دوجانبه چلسی را ترک کرد.

پوچتینو از چلسی جدا شد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، بررسی موقعیت آرژانتینی روز دوشنبه آغاز شد. آن روز پوچتینو با مدیران ورزشی پل وینستانلی و لارنس استوارت و مالک مشترک بهداد اقبالی، قبل از توافق برای جدایی در روز سه شنبه دیدار کرد.

پوچتینو در بیانیه‌ای گفت : از گروه مالکیت چلسی و مدیران ورزشی به خاطر فرصتی که برای حضور در تاریخ این باشگاه فوتبال به دست آوردند، تشکر می‌کنم. اکنون باشگاه در موقعیت خوبی قرار دارد تا در سال‌های آینده در لیگ برتر و اروپا حرکت کند.

استوارت و وینستانلی افزودند: “از طرف همه در چلسی، مایلیم از مائوریسیو به خاطر خدماتش در این فصل قدردانی کنیم. او هر زمان که بخواهد به استمفوردبریج بازخواهد گشت و برای او بهترین ها را در مربیگری آینده‌اش آرزو می‌کنیم.”

به گزارش تلگراف ، چلسی اکنون فورا جستجوی خود را برای جایگزینی آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود یک “مربی جوان و پیشرو” را هدف قرار دهد.

سباستین هوینس از اشتوتگارت، میشل از خیرونا، کیران مک کنا از ایپسویچ تاون و انزو مارسکا از لسترسیتی همگی به عنوان اهداف احتمالی آبی‌ها نام برده می‌شوند. آبی‌ها اکنون به دنبال چهارمین سرمربی دائمی خود از زمان ورود تاد بوهلی و کلیرلیک کپیتال به باشگاه هستند.

پوچتینو پس از اینکه آبی‌ها را تا رتبه ششم لیگ برتر رساند و بازگشت به فوتبال اروپا را قطعی کرد، چلسی را ترک کرد. فرم پایان فصل این تیم بر بسیاری از منتقدان این تیم را جلب کرد.

عملکرد پوچتینو در چلسی

عملکرد پوچتینو در چلسی

تابستان گذشته با بررسی موقعیت پوچتینو در تابستان گذشته موافقت شد، با این روند همچنین به مدیر این فرصت داده شد تا بازخورد خود را در مورد عملکرد باشگاه در سطح هیئت مدیره ارائه دهد.

بین پوچتینو و مسئولان چلسی “مشکل خاصی” وجود ندارد. تصور می‌شود که تصمیم جدایی به هیچ گونه اختلاف نظر بر سر فروش بازیکنان در تابستان امسال مربوط نمی‌شود.

در عوض، اعتقاد بر این است که پوچتینو در مورد کار در یک ساختار باشگاهی ابراز نگرانی کرده است، و در نهایت هر دو طرف توافق کردند که راه‌ها منطقی باشد.

چلسی اکنون در آستانه فصل شلوغ نقل و انتقالات تابستانی که ممکن است شاهد تعدادی جدایی و تعداد انگشت شماری از بازیکنان برجسته باشد، به دنبال یک سرمربی جدید خواهد بود. انتظار می‌رود یک مهاجم، مدافع میانی و دفاع چپ وارد این تیم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *