فولاد بهترین تیم ایرانی در رتبه جهانی

فولاد بهترین تیم ایرانی در رتبه جهانی ، تیم فولاد خوزستان یکی از برترین باشگاه های فوتبال ایران است که در سال های اخیر پیشرفت زیادی کسب کرده است. حالا در رده بندی جهانی نیز بهترین تیم ایران انتخاب شد.

تیم باشگاهی فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا:

به گزارش سایت “ورزشی” فولاد تنها نماینده فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در رتبه اول تیم های ایرانی در رده بندی جهانی قرار دارد. رده بندی برترین تیم های باشگاهی از نگاه فدراسیون بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) که در پایان سال 2022 انجام می شود. در این زمینه از نگاه کارشناسان خود بهترین تیم های باشگاهی را منتشر نموده است.

آمار جدیدی که توسط سازمان بین المللی انتشار پیدا کرده است. تیم فولاد با کسب 77/5 امتیار رتبه 213 دنیا را بدست آورد. همچنین در آسیا نیز دوازدهم و در ایران نیز رتبه یک را دارد. در رتبه بندی سال قبل نیز تیم فولاد جایگاه 223 را بدست آورد.

نتیجه های خوب این تیم باشگاهی در هفته های اخیر که توسط سرمربی خوشنام آن جواد نکونام بدست آمده است حالا یک جهش خوب و مناسبی را در رده بندی دنیا دارد.

فولاد بهترین تیم ایرانی در رتبه جهانی

فولاد بهترین تیم ایرانی در رتبه جهانی

در سال 2022 فولاد بهترین تیم ایرانی حال حاضر دنیا انتخاب شده است. بعد از این تیم نیز، تیم های سپاهان در رده 308 و استقلال در رده 461 دنیا قرار دارد. این سه تیم تنها تیم های ایرانی حاضر در میان 500 تیم برتر دنیا در سال 2022 هستند. باید ببینیم که این تیم خوزستانی در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چه نتایجی را بدست می آورد. آیا جواد نکونام و تیمش می توانند به مراحل بالاتر صعود کنند؟ آیا جواد نکونام و بازیکنان می توانند از سد تیم های قدرتمند عربی بگذرند؟ حتی نکونام در این زمینه قصد دارد تورس بازیکن شاغل در اسپانیا را نیز به خدمت بگیرد.

 

در ادامه می توانید ببینید:

خرید لالیگایی فوتبال ایران | خرید بزرگ پنجره زمستانی تیم فولاد خوزستان

mohamadnd
18 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *