فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

5 فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رو به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد جذاب ترین لیگ قهرمانان اروپا بخوانید.

5 فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

5_منچستر یونایتد _بنفیکا

(فینال لیگ قهرمانان اروپا _1968)

۱۰ سال پس از سانحه هوایی مونیخ، زمان آن رسیده بود باربی چارلتون بازمانده این سانحه منچستر را برای نخستین بار قهرمان اروپا کند.

نتیجه؛ منچستر یونایتد ۴ _ بنفیکا ۱

4_لیورپول_آث میلان

(فینال لیگ قهرمانان اروپا _2005)

معجزه اسنانبول بهترین کلمه ای بود که به ذهنم رسید ،کامبکی که خوشبین ترین هوادار لیورپول نیز انتظارش را نداشت.بازی سه بر صفر عقب افتاده ای که سه بر سه شد و در پنالتیها تکمیل معجزه استانبول. فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

نتیجه؛ لیورپول ۳ _ میلان ۳ (برد لیورپول در ضربات پنالتی)

حتما بخوانید: جنجالی ترین بازی های لیگ قهرمانان

3_رئال مادرید_استادو رمیس

(فینال لیگ قهرمانان اروپا_1956)

اولین فینال لیک قهرمانان نمونه کاملی از جذابیت این تورنمت هست.بازی بین ستارگان دو تیم فرانسوی و اسپانیایی، نیمه اول رئال مادرید ۳.۲ عقب افتاد،ولی آنها در کامبکی به یادماندنی اولین جام اروپا را تصاحب کردند. فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

نتیجه؛رئال مادرید۴_ استادو رمیس۳

2_بنفیکا_رئال مادرید

(فینال لیگ قهرمانان اروپا_1962)

بنفیکا رئال مادرید
بنفیکا رئال مادرید

فینال جذاب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ؛ تقابل یاران دی استفانو و پوشکاش افسانه ای در برابر جوانان آینده دار بنفیکا و اوزه بیو،نیمه اول با دو گل اوزه بیو بنفیکا جلو میافتد. ولی رئال با هتریک پوشکاش امیدوار به صعود شد، ول بنفیکا اجازه نداد رئال مادرید قهرمان بشود و اولین جام اروپایی خود را جشن گرفت.

نتیجه؛ رئال مادرید۳_بنفیکا ۵

1_رئال مادرید_آینتراخت فرانکفورت

(فینال لیگ قهرمانان اروپا_1960)

بحث در مورد بهترین خط حمله در تاریخ فوتبال بحثی طولانی و جنجالی است، اما شاید اکثر افراد با این قضیه موافق باشند که خط حمله رئال مادرید در سال ۱۹۶۰ یکی از بهترین خط حمله‌هایی بوده است که تاریخ فوتبال به خود دیده است. خط حمله ای که افرادی از جمله فرانس پوشکاش، آلفردو دی استفانو و فرانسیسکو گنتو آن را تشکیل داده اند. اگر میگویید نه، همین یک جمله کافیست تا باور کنید فینال لیگ قهرمانان فرانکفورت هفت بار دروازه اش باز شد.

نتیجه؛ رئال مادرید ۷ _ آینتراخت فرانکفورت ۳

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *