فینال دورتموند-رئال: با تمام قوا به مصاف رئال می‌رویم

ستاره دورتموند: در فینال دورتموند-رئال، با تمام قوا می‌جنگیم. نیکو شلوتربک، می‌گوید تمام قدرت خود را برای قهرمانی بکار می‌گیرد. ستاره بروسیا دورتموند، می‌گوید این تیم تمام توان خود را برای پیروزی در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید به کار خواهد گرفت.

فینال دورتموند-رئال: با تمام قوا به مصاف رئال می‌رویم

به گزارش “ورزشی“، شنبه آینده بالاخره انتظارها به سر خواهد رسید. رئال مادرید و بروسیا دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

رئالی‌ها برای صعود به مرحله فینال از تیم‌های لایپزیش، منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ گذشتند. در طرف دیگر، زردپوشان آیندهوون، اتلتیکو مادرید و پاریس سن ژرمن را کنار زدند.

یکی از ستاره‌های تیم ادین ترزیچ در بازی‌های اخیر نیکو شلوتربک بوده‌است. او با نمایش‌های عالی در عملکرد بی‌نقص خط دفاع تیمش تأثیر مهمی داشته‌است. او در مصاحبه‌ای چند روز پیش از فینال چمپیونزلیگ، از تمرکزش برای این بازی سخن گفت.

آرزوی قهرمانی شلوتربک

آرزوی قهرمانی شلوتربک

او گفت: «من تا به حال برای باشگاه‌هایی بازی کرده‌ام تاریخچه ارزشمندی دارند. بلافاصله پس از پیوستن به دورتموند احساس کردم در خانه‌ام هستم. در ۲۲ سالگی در اینجا احساس بسیار خوبی داشتم. اکنون در فینال چمپیونز لیگ می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

من همیشه آرزو داشتم که در فینال لیگ قهرمانان بازی و جام را تصاحب کنم. و حالا وقت آن رسیده است. همه ما بازیکنان آرزوی قهرمانی در چمپیونز لیگ را داریم. قطعا با تمام توان مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد

این بازیکن همچنین درباره آخرین حضور مارکو رویس در لباس دورتموند گفت: «او در اینجا برای ما مانند دوست و عضوی از خانواده بوده‌است. او یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ باشگاه است. ما از رفتن او ناراحتیم. امیدواریم در آینده موفق باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *