قرارداد تاریخی فوتبال با رونالدو

قرارداد تاریخی فوتبال با رونالدو ، با پیوستن ستاره پرتغالی ها به باشگاه النصر عربستان حالا جزئیات تازه ای از قرارداد بزرگ تاریخی دنیای فوتبال منتشر شده است.

قرارداد تاریخی فوتبال با رونالدو

جزییات بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال با رونالدو

به گزارش سایت “ورزشی” کریس رونالدو در ساعت های پایانی روز دوشنبه شب در ریاض حاضر شد تا کار خودش را در این باشگاه رسما شروع نماید.

کریس با خانواده اش به عربستان سفر کردند. آنها که با جت شخصی به ریاض وارد شدند و مورد احترام مسئولان این کشور بودند. کریس رونالدو ستاره دنیای فوتبال که بعد از ناکامی در جام جهانی و منچستر یونایتد دست به ریسک بزرگی زد و با مبلغ هنگفت 200 میلیون یورویی در تیم آسیا حاضر شد. قراردادی که تابحال توسط هیچ بازیکن فوتبالی امضاء نشده است.

این مهاجم که تا سال 2030 با مقامات عربستانی ارتباط دارد. البته قرارداد این بازیکن تنها تا 30 ژوئن 2025 تنظیم شده است.

جزییات بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال با رونالدو
جزییات بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال با رونالدو

ارزش حضور رونالدو در لیگ عربستان

حضور کریس در فوتبال آسیا و لیگ عربستان بسیار حائز اهمیت است. سعودی ها که به دنبال میزبانی جام جهانی در سال های آینده هستند. حالا به فکر بالا بردن ارزش لیگ برتر کشورشان نیز می باشند. حتی کمیسیون انتقال کریس به النصر نزدیک به 30 میلیون یورو است. مندس مدیر برنامه همیشگی کریس نیز در انتقالش نقشی نداشت و ریکاردو رگوفه وظیفه انتقالش را برعهده داشت.

کریس ردر روز سه شنبه در یک معارفه در لیگ سعودی ها حاضر می شود و در این مراسم با رودی گارسیا سرمربی جدید تیمش در کنار سایر بازیکنان قرار خواهد گرفت.

هدف اصلی کریستیانو رونالدو و سرمربی النصر این است که بر فوتبال داخلی و آسیا تسلط کافی داشته باشند و بتوانند قهرمان شوند.

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

قمار سنگین کریس در لیگ سعودی ها

این بازیکن پرتغال با حضور خود در لیگ آسیا و عربستان قمار سنگینی کرد. او بالاترین دستمزد را در بین فوتبالیست های دنیا دارد.

قطعا به این خاطر نبوده که درخشش در زمین داشته است. بلکه کریس قرار است چیزهایی را در آینده نمایش دهد.

ستاره تیم پرتغال حالا رسما کارش را با النصر شروع می کند. دستمزد او در این قرارداد 225 میلیون یورو است.

ارزش حضور رونالدو در لیگ عربستان
ارزش حضور رونالدو در لیگ عربستان

بازیکن اسبق رئال در آسیا

ستاره سابق رئال حالا در لیگ عربستان قرار دارد. رونالدو با چالش های زیادی در زمینه فوتبال در سال اخیر روبرو بوده است.

از رئال مادرید به یونتوس رفت و با ناکامی از منچستر یونایتد جدا شد. در تیم ملی پرتغال نیز با نیمکت نشینی و نتایج ضعیف با چشمانی اشک بار جام جهانی را ترک کرد. حالا با یک رقم سنگین در تیم آسیایی قرار گرفته است. رونالدو حالا قرار است تیم عربستانی النصر را به تمام دنیا معرفی کند. یک چالش بزرگ روبروی او قرار دارد و آمادگی هر شرایطی را دارد.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

رقم سنگین قرارداد کریس

کریس فقط با النصر می توانست این قرارداد 200 میلیون یورویی را امضاء کند. ظاهرا هیچ باشگاهی حاضر به پرداخت این مبلغ سنگین برای کریس رونالدویی که امسال با افت شدیدی روبرو شده بود. نبوده است. حالا کریس به عربستان رفت تا با یک چهره جدید بعد از جام جهانی در آسیا حضور داشته باشد.

البته برای سعودی ها این مبلغ زیاد هم سنگین نبوده است. باشگاه النصر هیچ مشکل قانونی نیز بابت پرداخت این هزینه در مقایسه با سایر باشگاه ها نداشته است. البته اگر به این روش بخواهیم نگاه بکنیم قطعا مبلغ قرارداد زیاد هم بالا نبوده است.

جزییات بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال با رونالدو
جزییات بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال با رونالدو

بندهای قرارداد کریس رونالدو با النصر

البته که این قرارداد بندهای دیگری نیز داشته است. شامل زندگی کریس رونالدو در یک خانه لوکس، استفاده از پرواز اختصاصی برای سفر به اسپانیا و پرتغال را شامل می شد. رونالدو با خانواده اش به عربستان آمده و هر زمان نیاز داشته باشد می توانند از پرواز اختصاصی استفاده کنند.

مدیریت باشگاه یک تیم در حد و اندازه کریس ساخته اند. آنها رویای تبدیل تیم خودشان را به رئال مادرید عربی دارند و شاید در آینده راموس و مودریچ را نیز به هم تیمی های کریس اضافه کنند.

احتمالا در زمستان و در پنجره نقل و انتقالات تغییرات زیادی در این تیم به وجود بیاید و بازیکنان برای بالا رفتن سطح این گروه اضافه شوند. حالا رونالدو در این تیم حضور دارد و باید منتظر باشیم ببینیم که چه اتفاق هایی رخ می دهد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

به نقل از مارکا

mohamadnd
4 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *