لیون قرارداد جدید با چلسی

چلسی با پرداخت 26.3 میلیون پوند به اضافه اضافات برای خدمات مالو گوستو 19 ساله موافقت کرده است. اوایل این ماه، لوران بلان، سرمربی لیون گفت: که هیئت مدیره به او تضمین داده است. که گوستو تا پایان فصل در باشگاه بماند. در ادامه با اخبار ورزشی همراه باشید.

چلسی مالو گوستو، مدافع راست لیون را با 26.3 میلیون پوند به خدمت گرفت و این بازیکن 19 ساله بقیه فصل را به صورت قرضی در فرانسه سپری کرد.

گوستو با قراردادی هفت و نیم ساله در استمفوردبریج، آخرین وارد چلسی می شود و فصل 2022/23 را با باشگاه سابق خود که 15 بازی در لیگ 1 در این فصل انجام داده است، به پایان خواهد رساند.

خرید او هزینه‌های ژانویه چلسی را از مرز 200 میلیون پوند عبور می‌کند، پس از ورود نونی مادوکه به غرب لندن در هفته گذشته.

لوران بلان، سرمربی لیون پیش از این گفته بود که هیئت مدیره به او تضمین داده است که گوستو تا پایان فصل در این باشگاه بماند.

جزئیات قرارداد

اطلاعات فردی مالو گستو
اطلاعات فردی مالو گستو

این بیانیه بازتاب افکار رئیس جمهور ژان میشل اولاس بود که در رسانه های اجتماعی منتشر شد و اعلام کرد که گوستو پس از این پنجره نقل و انتقالات با غول های فرانسوی ادامه خواهد داد.

اما به نظر می رسد که باشگاه در برابر خواسته های بازیکن تسلیم شده است. و در حالی که چلسی قرارداد را تکمیل کرده است. گوستو اکنون برای باقیمانده این رقابت به لیون قرض داده خواهد شد.

چلسی اکنون خواهان یک معامله است زیرا می‌داند که باشگاه‌های دیگر – از جمله منچستریونایتد و تاتنهام – به این ملی‌پوش فرانسوی زیر 21 سال علاقه دارند.

چلسی تصمیم دارد در این ماه یک هافبک و دفاع راست به خدمت بگیرد. علیرغم اینکه در این فصل تقریباً 500 میلیون پوند برای بازیکنان جدید هزینه کرده است.

آبی ها از زمانی که کنسرسیوم تاد بوهلی این باشگاه را در تابستان گذشته خریداری کرد. 16 بازیکن جذب کرده اند، اما همچنان مشتاق هستند تا در پنجره ژانویه به تیم سرمربی گراهام پاتر اضافه کنند.

انزو فرناندز همچنان یک هدف است و چلسی در حال بررسی پیشنهادی جدید برای هافبک بنفیکا و آرژانتین است.

چلسی در ژانویه چقدر هزینه کرده است؟

مالو گستو و پاتر در چلسی
جزئیات قرارداد جدید در چلسی

هزینه های ماه ژانویه چلسی به 216 میلیون پوند افزایش یافته است و اکنون خرید گوستو تکمیل شده است.

در اینجا معاملات آبی ها انجام شده است:

  • بنوا بادیاشیل – موناکو، 35 میلیون پوند
  • دیوید داترو فوفانا – مولده، نامشخص (معامله 10 میلیون پوندی گزارش شده است)
  • ژائو فلیکس – اتلتیکو مادرید، 9.7 میلیون پوند قرضی
  • میخایلو مودریک – شاختار دونتسک، 88.5 میلیون پوند
  • نونی مادوکه – پی اس وی آیندهوون، 29 میلیون پوند
  • مالو گوستو – لیون، 26.3 میلیون پوند

چلسی از زمانی که تاد بوهلی مالک جدید باشگاه شد. اکنون حدود 485 میلیون پوند خرج کرده است و 270 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرج کرده است.

Pooria
29 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *