قضاوت جنجالی داوری در کوپال

قضاوت جنجالی داوری در کوپال ، قضاوت یک بازی جنجالی میان دو تیم پرطرفدار استقلال و تراکتور در جام حذفی باعث اعتراض هایی به خانواده ناظمی شده است.

قضاوت جنجالی در کوپال و حمله به اینستاگرام گلاره

به گزارش سایت “ورزشی” در یک بازی جام حذفی بین دو تیم استقلال و تراکتور که همیشه بازی آنها پرحادثه و جنجالی می شود. اینبار دو پنالتی به نفع استقلال و تکرار پنالتی دوم که اخباری آن را مهار نمود. این موارد باعث شد تا طرفداران تراکتور تا چند دقیقه قبل از رویای حذف استقلال خوشحال بودند و به فکر دومین برد هفته بوده اند. با عصبانیت به اینستاگرام رفته و صدای اعتراض خود را به گوش این داور رساندند.

البته فقط طرفدارهای تیم تراکتور نبودند که در اینستاگرام و کانال تلگرامی بر علیه داور موضع می گرفتند. بازیکنان نیز یکی بعد از دیگری به سوی اتوبوس تیم رفتند در برابر خبرنگاران ایستاده و سوالات آنها را با جملات و اتهام نسبت به کوپال ناظمی پاسخ می دادند.

اینستاگرام گلاره ناظمی
گلاره ناظمی با بیش از 42 هزار دنبال‌کننده، یکی از پرمخاطب‌ترین‌ها در ورزش زنان محسوب می‌شود.

کوپال ناظمی داور مسابقه جام حذفی استقلال – تراکتور

آقای کوپال ناظمی که قضاوت این دیدار را برعهده داشت. ایشان از داوران باتجربه در فوتبال ایران به حساب می آید. این داور البته در این بازی کم حاشیه نداشته است. اعتراضات هواداران تبریزی باعث شد تا او به عنوان مردم شماره یک و اصلی این جدال لقب بگیرد. کوپال همانند بسیاری از همکارهای خودش از یک خانواده داوری برخاسته است. او و خواهرش هردو در مسابقات لیگ برتر مردان و زنان سوت می زنند. دو خواهر برادر همکار که به شغل داوری در فوتبال مشغول هستند و از یک خانواده موفق سر برآوردند.

 

حملات به خواهر داور بازی استقلال – تراکتور

جنجال های زیادی برای داور مسابقه پیش آمد. کسی فکرش را نمی کرد که پای گلاره کوپال نیز به این موضوع باز شود. گلاره خودش نیز داور لیگ برتر زنان فوتبال است و خواهر کوپال محسوب می شود. در اینستاگرام به شدت مورد انتقاد هوادارهای تبریزی تیم تراکتور قرار گرفت. قطعا قضاوت جنجالی داوری در کوپال باعث ایجاد چنین اتفاق تلخ و ناخوشایندی شد.

mohamadnd
16 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *