لباس های جورجینا

لباس های جورجینا ، همسر کریس رونالدو همیشه به شیک پوشی و لوکس بودن تیپش معروف است. رودریگز همسر کریس رونالدو همیشه از لباس ها و پوشاک برندهای مطرح دنیا استفاده می کند. او حتی برای خرید یک لباس حتی از کشوری به کشور دیگر سفر می کند در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید تا با طرز لباس پوشیدن جورجینا بیشتر آشنا شوید.

لباس های جورجینا

لباس های پوشیده جورجینا در کشور عربستان سعودی:

مدل و اینفلوئنسر مشهور اینستاگرام و همسر برترین فوتبالیست دنیا همیشه به لباس پوشیدن شیک معروف است. او زمانی که در اروپا بود لباس های تنگ و چسبان و باز می پوشید. اما به دلیل حضور شوهرش در باشگاه النصر و قوانین سختگیرانه کشور سعودی حالا باید با قوانین سخت مخصوصا برای زنان در لباس پوشیدنش تجدید نظر کند.

حتی ممکن است کریس رونالدو در صورت رعایت نکردن قوانین پوشش در عربستان با جریمه مالی روبرو شود. عقد قرارداد کریس با النصری ها باعث شد تا خانواده و همسرش نیز به این کشور نقل مکان کنند. حالا باید خود را با یک فرهنگ متفاوت اسلامی سازگار نمایند. این حتی برای جورجینا نیز بسیار سخت است و باید همیشه در کنار شریک زندگی اش حضور پیدا کند. نوع لباس پوشیدن و سبک ظاهری اش در ملا عام همیشه مورد انتقاد عربستانی ها است.

مدل و چهره مشهور اینستاگرامی و همسر فوتبالیست ستاره پرتغالی ها حالا با یک قوانین و آداب و رسوم سخت عربستانی ها روبرو شده و باید در این کشور حجابش را رعایت کند. حتی جورجینا در برهه ای با لباس معمولی ساده و گشاد با عبا معروف شد و در میان ازدحام جمعیت دیده شد. جورجینا همیشه شخصیتی دارد که دلش می خواهد استایل خودش را حفظ کند.

رودریگز اعتقادی به حجاب ندارد و هرطور دلش می خواهد لباس می پوشد. اما نوع پوشش اش با قوانین عفت اسلامی عربستانی ها مغایرت دارد. با اینکه رعایت نکردن حجاب در عربستان هزینه دارد و خانم ها جرائم مالی تا حدود 25 یورو خواهند داشت. اما این پول ها برای کریس با رقم سنگینی که به این کشور آمده است چیزی نیست. خانم کریس رونالدو نیز شدیدا تابع قانون است و برای دوری از حاشیه ها قطعا رعایت هایی را در طرز پوشش خود انجام می دهد.

لباس های پوشیده جورجینا در کشور عربستان سعودی

لباس های جورجینا

استایل و سبک لباس پوشیدن جورجینا در جشنواره کن 2022

اولین حضور رسمی عمومی جورجینا بعد از مرگ فرزندش در زمان تولد در جشنواره کن 2022 بود. جورجینا یک لباس براق و پر زرق و برق پوشید و این یک برند طراحی تونسی بنام Ali Karoui بود. انتخاب او پیراهن با سیلوئت bodycon بود که در قسمت جلوی آن چاک دارد، بود. براق بودن پارچه پیراهن باعث شده که اندام او پرتر به نظر بیاید.

مدل پیراهن جورجینا متناسب با اندام ساعت شنی اش جور بود. اما برخی می گویند بهتر بود که همسر بازیکن فوتبال کمی لباس بسته تر می پوشید. سینه های پرتز کرده اش دیده می شد و انتخاب جواهرات و آرایش مو و مدل موها کاملا متناسب کاراکتر شخصیتی اش بود. جورجینا همیشه دوست دارد نقل محافل باشد و جلب توجه کند. جورجینا با این استایلش توانست نظرات همه را به خودش جلب کند.

 

عربستانی ها نگران بی حجابی همسر رونالدو

لباس چسبان رودریگز همیشه در رسانه ها بازتاب داشته است. حالا عربی ها نگران وضعیت حجاب همسر رونالدو در خیابان های ریاض هستند. لباس های متفاوت و خاص و جذاب جورجینا از طراحی علی کاروئی دیزاینر معروف عربی است. پارچه لباس مخملی از طرفداران زیادی برخوردار است. او همیشه لباس های خاص و عامه پسند می پوشد.

مدل لباس همسر کریس بسیار منحصر به فردتر از بقیه است و یک نازکی همرنگ لباس روی سر جورجینا قرار گرفت و شکلی از حجابش را نشان داد. در بیشتر موارد نیز جورجینا با روسری و اشکال مختلف حجاب دیده می شود. از وقتی که به عربستان مهاجرت کرد پوشش خاص او باعث جلب توجه و سوژه رسانه ها شده است. برخی کاربران نیز حتی با او شوخی هایی انجام می دهند. مثلا با روسری که بر روی سرش انداخت و نیم تنه حجابش رعایت نشد نوشتند هم خدا راضی و هم بنده خدا!

عربستانی ها نگران بی حجابی همسر رونالدو

جواهرات جورجینا رودریگز:

همسر کریس در مراسمات همیشه از جواهرات خاصی استفاده می کند و حتی این جواهر از لباس هایش بیشتر جلب توجه می نماید. جواهرات درشت و پر زرق و برق که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. این جواهرات مناسب و در خور لباس مدل ها است. جواهرات او نیز از برند عربی کوهجی انتخاب می شود. همسر رونالدو از کسانی است که معمولا به سراغ جواهرات جذاب و گران قیمت می رود.

 

 

جورجینا رودریگز قبل از عمل زیبایی

georgina rodriguez قبل از اینکه با کریس رونالدو آشنا شود دارای چهره معمولی و بدون جراحی و پرتز بوده است. جورجینا رودریگز به عمل جراحی علاقه زیادی داشت و بر روی صورت و چهره اش و لب های خودش زیاد کار کرده است. در ادامه تصاویری از جورجینا قبل از عمل زیبایی را مشاهده خواهیم کرد.

تصاویر جورجینا رودریگز قبل از عمل زیبایی

جورجینا رودریگز قبل از عمل زیبایی

جورجینا چه عمل هایی انجام داده

جورجینا نیز همانند بقیه سلبریتی ها و همسران ورزشکاران همیشه چهره ساده و قدیمی خودش را دوست نداشت. او علاقه دارد که به روز و آپدیت باشد. اخیرا تصاویری از او منتشر شده که جورجینا را قبل و بعد از عمل جراحی در اینترنت نشان می دهد. این تصاویر نشان داده که عمل بینی انجام داده و عمل تزریق ژل و فیلر را در صورت او به وضوح می بینیم.

عمل‌ های زیبایی جورجینا رودریگرز

 

عمل‌ های زیبایی جورجینا رودریگرز

اگر شما به چهره خانم رونالدو نگاهی بیندازید متوجه عمل های زیبایی صورت و بدن او خواهید شد. جورجینا برای پایین تنه و باسن خودش عمل بزرگسازی و ژل انجام داده است. همچنین بر روی صورت خودش بسیار کار کرده و تزریق ژل و فیلر و عمل بینی را انجام داد. او ظاهرا برای این عمل های زیبایی هزینه زیادی کرده است. در ادامه اگر هر سوال یا دیدگاهی در زمینه جورجینا رودریگز داشتید می توانید آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *