لطف بزرگ آتالانتا در حق بارسلونا

با پیروزی شب گذشته برابر تورینو در سری‌آ، لطف بزرگ آتالانتا در حق بارسلونا به طرز جالبی این باشگاه را در شرایط خوبی قرار داده‌است. حالا بارسا در سید یک فصل بعد لیگ قهرمانان است.

لطف بزرگ آتالانتا در حق بارسلونا

به گزارش “ورزشی“، با برد دیشب آتالانتا برابر تورینو آاس رم از حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد ناامید شده‌است. هم پس‌لرزه‌ی این پیروزی به لالیگا هم رسیده‌است. این پیروزی حضور بارسا در سید یک این رقابت‌ها را قطعی کرده‌است.

رم منتظر شکست آتالانتا و امیدوار به اینکه قهرمان لیگ اروپا فصل را در رتبه پنجم به پایان برساند، بود. زیرا تنها در این صورت جالوروسی سهمیه لیگ قهرمانان را بدست می‌آورد. اما حالا بدون توجه به نتیجه بازی نهایی آتالانتا، رمی‌ها دیگر امیدی به سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. رم اکنون به لیگ اروپا خواهد رفت.

فرشته‌ی نجات بارسا از سری‌آ آمد

فرشته‌ی نجات بارسا از سری‌آ آمد

در عوض بارسا قطعا در قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان در سید یک قرار خواهد گرفت. با فرمت سال‌های گذشته بارسا در سید یک نمی‌توانست باشد. چرا که آنها قهرمان لیگ نشدند. اما با تغییر شکل برگزاری لیگ قهرمانان از فصل آینده، امتیاز و رنکینگ تیم‌ها در رده‌بندی یوفا ملاک اصلی است. که در این رده‌بندی رم بالاتر از بارسا قرار داشت. در صورت پنجم شدن آتالانتا رم سهمیه می‌گرفت و به سید یک می‌رفت. که در این صورت بارسا به سید دو می‌رفت. حالا دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد. رم نه تنها به سید دو نمی‌رود، بلکه به لیگ اروپا خواهد رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *