لغو بازی تراکتور استقلال

لغو بازی تراکتور استقلال ، بازی این دو تیم در تبریز به دلیل بارش سنگین برف لغو شد. به گزارش سایت “ورزشی” دو تیم تراکتور سازی تبریز و استقلال تهران در روز جمعه 16 آذر در یک دیدار لیگ برتری و حساس رودروی هم قرار می گرفتند. اما به دلیل بارش شدید برف که گمانی زنی می شد که از ساعت 12 قطع شود و شرایط برای برگزاری بازی مهیا شود. اما هر لحظه به شدت بارش اضافه می شد و شرایط برگزاری بازی را نامساعد کرد. و همین موضوع باعث شد تا برگزاری این دیدار لغو شود.

لغو بازی تراکتور استقلال|مسابقه تراکتور و استقلال به دلیل بارش سنگین برف لغو شد

مسابقه دو تیم که در شهر تبریز برگزار می شد به دلیل بارش برف امروز رسما لغو شد. دقایقی قبل نماینده فدارسیون فوتبال در محل مسابقه حضور پیدا کرد. و بعد از بازدید میدانی گفت که شرایط برای برگزاری مسابقه فراهم نیست و به همین خاطر امروز در این ورزشگاه مسابقه برگزار نمی شود.

نماینده های باشگاه های دو تیم نیز با حضور خودشان یک صورت جلسه تهیه و امضاء کردند. تا به طور رسمی این بازی لغو شود و به زمان دیگری موکول گردد.

دیدار تراکتور سازی تبریز و استقلال لغو شد

نماینده هئیت فوتبال شهر تبریز نیز اعلام نمود که ما تلاش زیادی کردیم تا این بازی فردا انجام شود و زمین ورزشگاه برای مسابقه دو تیم استقلال و تراکتور مهیا شود. اما روز جمعه شدت برف سنگین باعث شد تا بنیان دیزل مهیای میزبانی از بازی استقلال و تراکتور نباشد.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران در ورزشگاه شهید سلیمانی
وضعیت ورزشگاه بنیان دیزل نشان می‌دهد آماده سازی استادیوم در حالت غیرممکن قرار دارد.

این مسابقه که در روز جمعه ساعت 14 در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می شد اما بارش و بوران برف باعث شد تا یک ساعت تاخیر در این بازی اعلام شود و سرانجام نیز رسما این مسابقه لغو شد.

بیاد شرایط مسابقه و برگزاری این دیدار با توجه به هواشناسی سنجیده شود و احتمال زیاد در روز جمعه بازی برگزار نخواهد شد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *