لقب تیم منچستر سیتی

ما قبلاً در ورزشی به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا به بارسلونا بلوگرانا می گویند. یا چرا به رئال مادرید لوس بلانکوس یا کهکشانی گفته می شود. یا اینکه چرا یوونتوس، بانوی پیر، منچستر یونایتد شیاطین سرخ و آرسنالی ها توپ چی ها لقب گرفته اند. این بار نوبت به لقب تیم منچستر سیتی رسیده است.

بنابراین، بیایید اکنون ببینیم که چگونه قهرمانان لیگ برتر لقب های خود را از کجا می گیرند. هواداران منچستر سیتی خود را چه می نامند؟ معنای پشت “برتی ها” چیست، اصطلاحی که اغلب برای توصیف آنها توسط همسایگانشان، هواداران منچستریونایتد استفاده می شود؟ منشأ «سیته» چیست؟ چرا به  آنها سیتیزن گفته می شود؟

لقب تیم منچستر سیتی | چرا به آنها لقب سیتیزن یا شهروندان داده شده است؟

” سیتیزن ” منچستر سیتی به سادگی اقتباسی از نام “سیتی” آنهاست. با این حال، این همچنین به این معنی است که هواداران منچسترسیتی شهروندان منچستر هستند. که می‌توان آن‌ها را در منچستریونایتد که هواداران غیر بومی زیادی دارد، به عنوان یک متلک در نظر گرفت.

اگرچه به طور دقیق یک نام مستعار «رسمی» نیست. ممکن است گاهی اوقات بشنوید که من سیتی یا هوادارانش به عنوان « سیتیزن » یا «cityzen» معرفی شوند. به زبان ساده، این نام‌ها به سادگی از نام تیم آن‌ها، «سیتی» شکل گرفته‌اند

اگر به عضویت رایگان رسمی من سیتی بپیوندید، تبدیل به یک سیتیزن می‌شوید. در حالی که در طول همه‌گیری کووید 19، باشگاه «Cityzens At Home» را راه‌اندازی کرد. یک منبع آنلاین که به هواداران اجازه می‌دهد در زمان قرنطینه (از جمله مربیگری فوتبال) در نزدیکی باشگاه بمانند. فیلم ها، کلاس های تمرکز حواس، چالش های آشپزی و موارد دیگر)

ورزشگاه اتحاد پس از اولین قهرمانی آنها در لیگ برتر
ورزشگاه اتحاد پس از اولین قهرمانی آنها در لیگ برتر

لقب تیم منچستر سیتی | منچستر سیتی چه نام مستعار دیگری دارد؟

منچستر سیتی همچنین با نام‌های نسبتاً قابل پیش‌بینی دیگری مانند «سیتی» یا «آبی آسمانی» شناخته می‌شود – البته با توجه به اینکه رنگ اصلی من سیتی است).

بنجامین مندی، مدافع چپ نیز در طول 18 برد برد سیتی در مسیر قهرمانی لیگ برتر با 100 امتیاز در سال 2017، اصطلاح “تیم کوسه” را ابداع کرد.

همچنین ممکن است شنیده باشید که از آنها به عنوان “Citeh” یاد می شود – خوب، اجازه دهید به آن بپردازیم.

«سیته» به چه معناست؟

“Citeh” اغلب برای توصیف من سیتی استفاده می شود، اما با املای آوایی تر بر اساس نحوه تلفظ “شهر” توسط مانکنونی ها.

به همین ترتیب، گاهی اوقات افراد منچستریونایتد را با عنوان “Yanited” یا “Yernited” معرفی می کنند.

خالی بودن ورزشگاه اتحاد دلیل نامیدن این تیم به emptyhad
خالی بودن ورزشگاه اتحاد دلیل نامیدن این تیم به emptyhad

هواداران یونایتد چه لقبی به هواداران منچستر سیتی داده اند؟

در حالی که هواداران سیتی اغلب هواداران یونایتد را با نام های “راگ”، “پلاستیک” یا “حامیان افتخار” می نامند و همچنین زمین خود را اولدترافورد، “باتلاق” می نامند. هواداران یونایتد اغلب با ناامید ورزشگاه سیتی، ورزشگاه اتحاد، The Emptyhad (ترکیبی از Etihad و Empty به معنای خالی) مقابله به مثل می کنند. یا با برچسب زدن به هواداران سیتی با کلمه ی برتی ها.

چرا به هواداران من سیتی “برتی” می گویند؟

زیرا، در یکی از هواداران محبوب منچستریونایتد، شخصیتی به نام «برتی ماگو آبی تلخ» به تصویر کشیده شد تا نگرش عمومی هواداران منچستر سیتی را منعکس کند.

برتی به صورت میانسال و طاس با بینی آبی که روی آن عبارت «بازنده» نوشته شده و تی شرتی با «بل بهتر از بست» [در رابطه با اسطوره سیتی کالین بل و اسطوره یونایتد جورج بست] به تصویر کشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *