مضاحبه ی لوئیس کامپوس درباره ی پاریس سن ژرمن و مسی

لوئیس کامپوس، مشاور پاریس سن ژرمن اعتراف کرد که باشگاه در حال مذاکره با لیونل مسی بر سر تمدید احتمالی قرارداد بوده است.

قرارداد مسی تا پایان فصل اعتبار دارد، اما قهرمان لیگ یک مشتاق است تا کاپیتان آرژانتین را بعد از تابستان هم حفظ کند. کامپوس به تله فوت گفت: «در حال حاضر ما در حال مذاکره با مسی برای تمدید [قرارداد] هستیم.

من واقعا دوست دارم او را در این پروژه نگه دارم. نمی توانم آن را پنهان کنم. ما در حال صحبت برای رسیدن به این هدف و نگه داشتن او در کنار خود هستیم.»

کامپوس همچنین حکایتی از بازی مقابل مون پلیه را به اشتراک گذاشت. جایی که پی اس جی پس از استراحت سه گل به ثمر رساند تا هر سه امتیاز را از آن خود کند.

کامپوس یادآور شد: چیزی را به خاطر دارم که در نیمه اول مقابل مون پلیه به مسی گفتم: “باید بقیه را با خودت همراه کنی.” او پاسخ داد: “نگران نباش.” و او نیمه دوم استثنایی داشت.

مصاحبه ی لوئیس کامپوس
مصاحبه ی لوئیس کامپوس

لوئیس کامپوس | برنامه پاریس سن ژرمن برای کسب جام های بزرگ

کامپوس در ادامه اذعان داشت که پاری سن ژرمن برای کسب جام های مهم باید یک تیم جمع و جور جمع کند.

او ادامه داد: ستاره های بزرگ به تنهایی نمی توانند جامی را کسب کنند.

“آنها می توانند یک مسابقه، دو مسابقه یا چند مسابقه را ببرند. اما آنها به دیگران نیاز دارند، آنها به هارمونی نیاز دارند.

ما راه درازی را پیموده ایم، اما باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم.”

تازه ترین خبر ها: نتایج هفته ی بیستم لالیگا | پیروزی بارسلونا در شب شکست رئال

لوئیس کامپوس درباره آینده نیمار

نیمار به دلیل رفتارش مورد انتقاد قرار گرفته است. اما کامپوس تاکید کرده است که بازیکن برزیلی از زمان حضور مشاور پاریس سن ژرمن در تابستان گذشته هیچ مشکلی ایجاد نکرده است.

کامپوس خاطرنشان کرد: حقیقت این است که از زمان ورودم به پاری سن ژرمن، هیچ انتقادی درباره نیمار ندارم.

“همیشه وقت شناس، همیشه با روحیه خوب. این نیمار یک نیمار باورنکردنی است.”

لوئیس کامپوس درباره مصدومیت امباپه

امباپه در دیدار مقابل مون پلیه مصدوم شد و قرار است سه هفته از میادین دور باشد و کامپوس اعتراف کرد که پاریس سن ژرمن ستاره خود را از دست خواهد داد.

کامپوس خاطرنشان کرد: «از دست دادن کیلیان، البته سخت است. او را بعد از مصدومیت بسیار ناراحت دیدم. “اما من او را نیز دیدم که امروز تلاش می کند تا هر چه زودتر بهبودی خود را تسریع بخشد. این شخصیت آدم های پیروز است.”

نقش مهم مسی در تیم پاریس سن ژرمن
نقش مهم مسی در تیم پاریس سن ژرمن

نقش مسی در پیروز دیشب پاریس سن ژرمن برابر تولوز

هم نیمار و هم کیلیان امباپه بازی پاری سن ژرمن مقابل تولوز را از دست دادند. اما لیونل مسی دوباره به میدان رفت تا تیمش را به پیروزی 2-1 در زمین خانگی برساند.

اشرف حکیمی در نیمه اول پس از اینکه برانکو فن دن بومن تولوز را پیش انداخت، بازی را به تساوی کشاند. اما مسی برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد تا به پاری سن ژرمن کمک کند تا هر سه امتیاز را کسب کند.

کریستوف گالتیه مربی او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از مسی تمجید کرد. گالتیه فاش کرد که آزادی های خاصی به کاپیتان آرژانتین داده است و از هم تیمی هایش می خواهد که کارهای کثیف برای درخشش او انجام دهند

سرمربی پاری سن ژرمن گفت: مسی موتور بسیار مهمی برای ما است، گلزنی و ایجاد موقعیت های دیگر. من از تیم می خواهم که برای مسی بازی کند و کار کند. ما او را از وظایف خاصی رها می کنیم تا او را تا حد ممکن راحت کنیم.

هم تیمی های او باید تلاش خود را برای ریکاوری و ایجاد حرکات مضاعف کنند تا او بتواند پاس ها را راحت ارسال کند. چیزی که در فوتبال امروز، در چنین فضاهای تنگ بسیار کمیاب است.

Pooria
6 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *