لواندوفسکی رکورد لیونل مسی را شکست | اثری دیگر از لوا در رنگ‌ آبی اناری

در جریان تساوی یک بر یک بارسلونا مقابل ناپولی، لواندوفسکی رکورد لیونل مسی را شکست. بدین ترتیب لوا بار دیگری نامی از خود در تاریخ بارسلونا به جای گذاشت.

خلاصه خبر

با گلزنی لواندوفسکی، بارسلونا در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل ناپولی به تساوی 1-1 رسید.

مهاجم لهستانی یک رکورد باشگاهی را که پیش از این در اختیار لیونل مسی بود، شکست.

وینگر جوان لمینه یامال نیز تاریخ ساز شد

لواندوفسکی رکورد لیونل مسی را شکست

به گزارش «ورزشی»، روبرت لواندوفسکی با گلزنی در تساوی 1-1 روز چهارشنبه مقابل ناپولی به پیرترین بازیکن بارسلونا تبدیل شد که در یک بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

ملی پوش لهستانی در دقیقه 60 بازی گلزنی کرد. اما وقتی 15 دقیقه بعد ویکتور اوسیمن گل تساوی را به ثمر رساند. ناپولی را دید که سهمی از غنایم را ربوده بود، ناامید شد.

لواندوفسکی با 35 سال و 184 روز سن، به عنوان مسن‌ترین گلزن بارسلونا در یک بازی حذفی اروپا، به رکورد رکورد قبلی که در اختیار لیونل مسی بود، شکست.

مسی 33 سال و 259 روز داشت که در مارس 2021 مقابل پاری سن ژرمن گلزنی کرد.

احتمالی رکوردشکنی از لمین یامال

احتمالی رکوردشکنی از لمین یامال

بازی مقابل ناپولی پر از رکورد برای بارسلونا بود. چرا که لمینه یامال وینگر این تیم با 16 سال و 223 روز جوان‌ترین بازیکن تاریخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد.

رکوردها برای یامال یکی پس از دیگری شکسته می‌شوند. ولی حالا او در رقابتی با زمان برای تبدیل شدن به جوان ترین بازیکنی است که تا به حال در لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.

آنسو فاتی تنها 40 روز از تولد 17 سالگی خود را گذرانده بود که به برای بارسلونا، مقابل اینتر در آخرین بازی مرحله گروهی 2019/2020 گلزنی کرد. اگر یامال در این فصل در رقابت ها گل نزند، رکوردشکنی نخواهد کرد.

جوانترین بازیکنی که تا به حال در یک بازی حذفی گلزنی کرده است نیز بازیکنی از بارسلونا بود. بویان کرکیچ 17 سال و 217 روز داشت که در آوریل 2008 مقابل شالکه گلزنی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *