لوکادیا گزینه زمستانی بارسلونا

لوکادیا گزینه زمستانی بارسلونا ، مهاجم سابق تیم باشگاه پرسپولیس یکی از گزینه های زمستانی باشگاه بارسلونای اسپانیا معرفی شده است.

یک انتقال عجیب: لوکادیا گزینه بارسلونا شد!

به گزارش سایت ورزشی و بر اساس منابع معتبر یورگن لوکادیا جزو مهاجمین جدید و احتمالی بارسلونا انتخاب شد.

انتقالی که بسیار عجیب و جالب توجه است. این مهاجم دنیای فوتبال که در یک نیم فصل از تابستان 2022 در پرسپولیس تهران حضور پیدا کرد. عملکرد درخشانی را از خودش نشان داد و در کمال ناباوری قبل از دربی تهران را ترک کرد. هواداران باشگاه پرسپولیس که هنوز فسخ قرارداد یک طرفه و جدایی این مهاجم هلندی را هضم نکرده بودند. حتی برخی از آنها نیز امید داشتند که این بازیکن در روزهای آینده باز خواهد گشت.

 

لوکادیا گزینه زمستانی بارسلونا

اخباری در نشریه اسپورت مطرح شده که لوکادیا در نقل و انتقال زمستانی به بارسلونا می رود. این بازیکن پرسپولیس که در 9 مسابقه توانست 6 بار گل بزند و آمار فوق العاده ای از خودش ثبت کرد.

لوکادیا که خیال یحیی گل محمدی را از ادامه فصل و حضور یک مهاجم شش دانگ راحت کرده بود. ولی در ادامه رقابت ها در کمال ناباوری و به دلیل شرایط خانوادگی و سیاسی ایران را به مقصد هلند ترک کرد. قرارداد خودش را نیز با پرسپولیس فسخ نمود. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایت از این بازیکن نیز هستند.

لوکادیا گزینه زمستانی بارسلونا

احتمال حضور یورگن لوکادیا در بارسلونا:

حالا ادعاهای مطرح شده در زمینه انتقال بازیکن سابق تیم پرسپولیس به بارسلونا که جایگزین ممفیس دپای می شود. دپای که به تیم اتلتیکو مادرید رفت. ژاوی به دنبال یک مهاجم جدید برای تیمش است.

نشریه اسپورت در یک خبر مدعی شد که باید ژاوی یک جانشین برای ممفیس جذب کند. بارسا به دنبال بازیکنان کم هزینه تر است. در این لیست 14 تا بازیکن مطرح شده که نام یورگن لوکادیا نیز دیده می شود.

دپای بازیکن هلندی تیم بارسا که حالا در تست های پزشکی اتلتیکو حضور یافته است. حتی در خبرگزاری ها بیان شد که این بازیکن در روز پنج شنبه نیز در تمرین باشگاه مادریدی حضور پیدا کرد. حالا باید انتظار انتقال رسمی اش به این باشگاه را داشته باشیم.

نیاز به یک مهاجم جدید در باشگاه بارسلونا:

بارسلونا که در یک مسابقه فینال در برابر رئال مادرید در چارچوب رقابت های کوپا دل ری قرار گرفت و توانستند پیروز میدان شوند و جام را بالای سر ببرند. ژاوی در این مسابقه تاکید داشت که ما به یک مهاجم جدید نیاز داریم. حالا باید ببینیم که چقدر به این گفته ها اهمیت می دهند و کاتالان ها قادر به پرداخت مبلغ سنگین برای بازیکن جایگزین ممفیس نیستند. بنابراین باید به دنبال گزینه های با قیمت پایینتر باشند.

چهارده بازیکن جایگزین ممفیس در بارسلونا:

نشریه اسپورت از 14 تا بازیکن جانشین دپای در باشگاه بارسلونا یاد کرد. لیستی که اکثر آنها مهاجم هستند و قراردادشان نیز در حال اتمام است. حالا آنها بازیکنان آزادی هستند که شامل روبرتو فیرمینو (لیورپول)، الکسیس سانچز (مارسی)، اولیویه ژیرو (میلان)، لوکاس مورا (تاتنهام)، موسی دمبله (لیون) و دریس مرتنس (گالاتاسرای) می باشند.

در لیست 14 نفره نام مهاجم سابق پرسپولیس نیز می درخشد. بازیکن 29 ساله هلندی که در این فصل با پرسپولیس فسخ قرارداد کرد. البته قبل از باشگاه پرسپولیس نیز عملکرد خوبی در برایتون و بوخوم نداشت. اما با عملکرد بی نظیرش در این باشگاه تهرانی توانست دوباره نامش در اروپا مطرح شود.

جذب احتمالی لوکادیا توسط بارسلونا اسپانیا:

جذب احتمالی لوکادیا توسط بارسلونا اسپانیا:

یکی از خبرهای جدید که توسط اسپورت منتشر شده قطعا می تواند جذب احتمالی لوکادیا توسط باشگاه بارسلونا باشد. این خبر برای طرفداران باشگاه پرسپولیس نیز کاملا شگفت انگیز و جدید است. مهاجمی که در تیم قرمزهای پایتخت ایران عملکرد درخشانی از خودش نشان داد و حالا جزو مهاجم های شش دانگ محسوب می شود. هواداران سرخپوشان حتی از مدیریت باشگاه و یحیی گل محمدی درخواست می کردند که با این بازیکن قرارداد تمدید کند. حالا باید شاهد حضورش در لیست خرید جدید بارسلونا باشید.

همچنین یک رسانه هلندی بنام voetbalzone خبر از حضور لوکادیا در باشگاه اسپانیایی را مطرح نمود. این مسئله کاملا عجیب و باورنکردنی است. اگر بارسلونا جایگزینی برای ممفیس در زمستان پیدا کند، ژاوی می تواند گزینه های انتخابی زیادی را بر روی کاغذ بیاورد. لوکادیا می تواند یکی از این بازیکنان فوتبالی باشد که در لالیگا توپ بزند. در پایان اگر نظری در این باره دارید خوشحال می شویم که آن را در دیدگاه ها مطرح نمایید. به ما بگویید که فکر می کنید آیا لوکادیا در لالیگا یا باشگاه بارسلونا حضور پیدا خواهد کرد یا خیر؟

 

در ادامه می توانید ببینید:

حذف لوکادیا از تیم پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *