لیست بارسلونا مقابل بیلبائو

اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در لالیگا امشب به مصاف هم می روند. در این پست از ورزشی پیرامون لیست بارسلونا مقابل بیلبائو می خوانیم. همچنین به اخبار این دو تیم می پردازیم.

لیست بارسلونا مقابل بیلبائو | ترکیب، اخبار و پیش بینی بازی بارسلونا بیلبائو

بارسلونا یکشنبه شب در دیدار با بیلبائو برای دیدار با باشگاه اتلتیک به دنبال افزایش برتری خود در صدر لالیگا خواهد بود.

بارسا پس از پیروزی مقابل رئال مادرید در کوپا دل ری و والنسیا در رقابت های لیگ به فرم خود بازگشته است. بیلبائو در هفته های اخیر با مشکل مواجه بوده و نهم شده است. و تنها در یکی از 18 بازی اخیر خود در لالیگا بارسا را ​​شکست داده است.

در این پست درباره ی لیست دو تیم بارسلونا و بیلبائو و سایر اخبار در بازی امشب می خوانیم.

باشگاه اتلتیک و بارسلونا کجا بازی می کنند؟

مکان: بیلبائو، اسپانیا

ورزشگاه: سن مامس

تاریخ: یکشنبه 12 اسفند

زمان شروع: 23:30 به وقت تهران

داور: خسوس گیل مانزانو

نتایج باشگاه اتلتیک و بارسلونا رو در رو (پنج بازی آخر)

بیلبائو: 1 برد

بارسلونا: 3 برد

تساوی: 1

فرم فعلی (پنج بازی آخر)

بیلبائو: برد-باخت-باخت-باخت-تساوی

بارسلونا: برد-باخت-باخت-برد-برد

پیش بینی بازی بارسلونا و بیلبائو
پیش بینی بازی بارسلونا و بیلبائو

اخبار تیم بیلبائو

دروازه بان اونای سیمون از تاندون آشیل آسیب دیده است. بنابراین جولن آگیررزابالا به جانشینی او در چارچوب ادامه خواهد داد. آندر هررا، هافبک سابق منچستریونایتد و جان مورسیلو، وینگر سابق منچستریونایتد، به ترتیب به دلیل آسیب دیدگی آشیل و استخوان ترقوه از بازی خارج شدند.

اویهان سانست، گلزن برتر لیگ بیلبائو، که 8 گل زده، در تساوی بدون گل مقابل رایو وایکانو در اواخر بازی از بازی اخراج شد و در اینجا محروم شد.

برادران ویلیامز، نیکو و ایناکی، هر دو ممکن است پس از نمایش ضعیف تیمشان مقابل وایکانو در حمله مستقر شوند.

پیش بینی ترکیب بیلبائو مقابل بارسلونا

ترکیب پیش بینی باشگاه اتلتیک (4 2 3 1): آگیرزابالا؛ دی مارکوس، ویویان، آلوارز، لکوئه؛ زاراگا، وسگا؛ برنگوئر، مونیاین، نیکو ویلیامز، ؛ آی. ویلیامز

اخبار تیم بارسلونا

رابرت لواندوفسکی مهاجم با مشکل ران دست و پنجه نرم می کند. اما قرار است به سن مامس بازگردد، زیرا از زمان شکست در آلمریا بازی نکرده است.

کارت قرمز رونالد آرائوخو مقابل والنسیا به معنای محرومیت او در اینجاست. اریک گارسیا می تواند به دفاع میانی وارد شود تا با آندریاس کریستنسن شریک شود.

پدری هافبک همچنان به دلیل مصدومیت از ناحیه ران دور است. و عثمان دمبله نیز به دلیل مشکل عضلانی در این بازی حضور نخواهد داشت.

لیست بارسلونا مقابل بیلبائو | پیش بینی ترکیب بارسلونا مقابل بیلبائو

ترکیب پیش بینی شده بارسلونا (4 3 3): تراشتگن؛ کونده، گارسیا، کریستنسن، بالده؛ گاوی، بوسکتس، دی یونگ؛ رافینیا، لواندوفسکی، تورس

پیش بینی نتیجه بازی بارسلونا و بیلبائو

بارسلونا با پیروزی 1 بر صفر مقابل رئال مادرید و والنسیا موفق شد از شکست مقابل منچستریونایتد و آلمریا عقب نشینی کند. خود ژاوی از راه سختی که تیمش در آن نتایج را به دست آورد ابراز تاسف کرده است. اما ممکن است داستان مشابهی در روز یکشنبه باشد.

اتلتیک هنوز هم می‌تواند برای مقام‌های لیگ اروپا تلاش کند. اما سه بازی بدون برد آنها را در رتبه نهم قرار داده است. و رویارویی با رهبران لیگ بدون Sancet، بهترین گلزن آنها، دشوار خواهد بود.

رئال مادرید می‌توانست تا زمانی که این بازی پیش می‌رود فاصله خود را با بارسا کاهش دهد. اما میهمان باید یک پیروزی کوچک را برای حفظ یا حتی افزایش برتری خود در بالای جدول لالیگا کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *