لیست بارسلونا مقابل والنسیا

بارسلونا در عصر امروز در ورزشگاه خانگی خود به مصاف والنسیای بحران زده خواهد رفت. در این پست از ورزشی می توانید لیست بارسلونا مقابل والنسیا و ترکیب احتمالی این دو تیم را ملاحظه کنید.

وضعیت بارسلونا و والنسیا پیش از دیدار امروز

بارسلونا در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در دیدار رفت مقابل رئال مادرید در بعدازظهر یکشنبه میزبان والنسیا، قهرمان لالیگا خواهد بود.

گل به خودی ادر میلیتائو باعث پیروزی تیم ژاوی شد. و آنها را در مسیر سه گانه داخلی نگه داشت که قبلاً سوپرکاپ اسپانیا را در ژانویه به دست آورده بود.

بارسا با هفت امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر اسپانیا و 36 امتیاز از رقیب بعدی والنسیا فاصله دارد. این باشگاه در آشفتگی و سایه تیمی است که لالیگا را در گذشته برده و در دهه 2000 به فینال های متوالی لیگ قهرمانان رسیده است.

در اینجا تمام اطلاعات قبل از بازی یکشنبه عصر را برایتان آورده ایم.

بازی بارسلونا و والنسیا کجاست؟

مکان: بارسلونا، اسپانیا

ورزشگاه: نیوکمپ

تاریخ: یکشنبه 14 اسفند

زمان شروع: 18:30 به وقت تهران

داور: خاویر آلبرولا روخاس

نتایج بارسلونا و والنسیا در برابر یکدیگر (پنج بازی آخر)

بارسلونا: 4 برد

والنسیا: 0 برد

تساوی: 1

فرم فعلی (پنج بازی آخر دو تیم)

بارسلونا: برد، باخت، باخت، برد، مساوی

والنسیا: برد، باخت، باخت، باخت، باخت

پیروزی بارسلونا برابر رئال مادرید پنجشنبه ی گذشته
پیروزی بارسلونا برابر رئال مادرید پنجشنبه ی گذشته

لیست بارسلونا مقابل والنسیا | اخبار تیم بارسلونا

سرمربی ژاوی در کنار زمین نخواهد بود زیرا به دلیل اعتراضات در بازی با آلمریا از بازی محروم شده است. دستیاران اسکار هرناندز و سرجیو آلگره در آخر هفته مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت.

گاوی هافبک نیز به دلیل تعداد کارت های زرد در دسترس نخواهد بود. روبرت لواندوفسکی نبرد ال کلاسیکو را به دلیل کشیدگی همسترینگ از دست داد و احتمالا یکشنبه در دسترس نخواهد بود. به این ترتیب فران تورس دوباره در نقش مرکزی بازی خواهد کرد. در حالی که آنسو فاتی احتمالا در نقش وینگر توپ می زند.

لیست بارسلونا مقابل والنسیا | ترکیب احتمالی بارسلونا برابر والنسیا

ترکیب پیش بینی شده بارسلونا (4 3 3): تراشتگن؛ کونده، آرائوخو، کریستنسن، آلبا؛ دی یونگ، بوسکتس، کسیه؛ رافینیا، تورس، فاتی

اخبار تیم والنسیا

والنسیا در آخرین بازی خود با شکست 1 0 رئال سوسیداد موفق شد 6 شکست متوالی را خاتمه دهد.

هافبک نیکو به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای چند ماه از میادین دور است. و به هر حال نمی‌توانست مقابل باشگاه مادرش بازی کند. در حالی که ادینسون کاوانی نیز از میادین دور است.

یونس موسه 20 ساله در چند سال اخیر نگاه های تحسین برانگیز را از باشگاه های اروپایی به خود جلب کرده است. و فرصت دیگری برای نشان دادن استعداد خود در این بازی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی والنسیا در برابر بارسلونا

ترکیب پیش بینی والنسیا (4 3 3): مامرداشویلی؛ فولکر، گابرل، لاتو، دیاخابی؛ موسی، گیلامون، آلمیدا؛ کاستیلیخو، دورو، لینو

پیش بینی نتیجه بازی بارسلونا و والنسیا

ناامیدی در اروپا به کنار، در حال تبدیل شدن به یک فصل جهنمی برای بارسلونا تحت هدایت ژاوی است. یک عملکرد خوب در بازی برگشت کوپا دل ری می خواهد که به فینال بروند. در حالی که این بازی فرصتی برای افزایش برتری خود در صدر لالیگا قبل از بازی رئال در اواخر روز یکشنبه است.

والنسیا ممکن است با پیروزی مقابل رئال سوسیداد به روند شکست های خود پایان دهد. اما از سال 2016 در نیوکمپ در لیگ پیروز نشده است.

بازی‌های بین این دو تیم اغلب مملو از گل است، علی‌رغم آنچه که نتیجه معکوس 1 0 در این فصل نشان می‌دهد و اینجا با احتمال برتری بارسا تفاوتی نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *