لیست بازیکنان بارسا در کل به ۲۷ نفر بازیکن خلاصه می شود که ما در ادامه این مطلب ضمن نام آوردن از آنها معرفی خلاصه ای از ایشان را نیز به شما ارائه خواهیم کرد. پس چند دقیقه ای با ما و یکی از بزرگ ترین باشگاه های فوتبال جهان همراه باشید:

 

روبرت لواندوفسکی

لواندوفسکی یک بازیکن فوتبال اهل کشور لهستان است که در پست مهاجم برای تیم فوتبال بارسا و همچنین برای تیم ملی کشور بازی می کند. او سال پیش یعنی در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه گرد مولر شد.

 

پابلو مارتین پائز گاویرا

این فوتبالیست حرفه ای اسپانیایی که اغلب به نام گاوی نیز شناخته می شود به عنوان مدافع میانی در ترکیب تیم بارسلونا به توپ زنی می پردازد. این بازیکن که جایزه پسر طلایی و جام کوپا را در سال گذشته به دست آورد به عنوان یکی از آینده دار ترین جوانان جهان فوتبال شناخته می شود.

 

رافینیا دیاز

رافینیا دیاز که اغلب هوادارانش آن را رافینیا نیز می خوانند در پست وینگر برای باشگاه بارسلونا توپ می زند و یک فوتبالیست برزیلی است.

 

 

پدرو گونزالس لوپز

پدری یک بازیکن حرفه ای اسپانیایی است که در تیم ملی کشورش بازی کرده و در لالیگا نیز برای تیم بارسا توپ می زند. او در ترکیب نقش هافبک را به عهده داشته و تنها ۲۰ سال سن دارد‌.

 

عثمان دمبله

دمبله بازیکن فوتبال فرانسوی است که در پست مهاجم برای باشگاه بارسلونا به میدان می رود. او برای تیم ملی فرانسه و باشگاه بارسا در دو پست وینگر و مهاجم به بازی می پردازد. دمبله فوتبال حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۶ شروع کرده و اکنون ۲۵ سال سن دارد.

ژول کونده

ژول کونده در نقش مدافع برای باشگاه بارسا به فعالیت می پردازد. او که شماره ۲۳ را بر تن می کند در تیم ملی فرانسه نیز به فعالیت می پردازد.

 

فرنکی دی یونگ

فرنکی دی یونگ بازیکن فوتبال حرفه ای اهل هلند است که علاوه بر تیم ملی کشورش در نقش هافبک برای باشگاه بارسا نیز توپ می زند. او در گذشته به مبلغ نمادین تنها ۱ یورو برای یک سال به خدمت تیم آژاکس در آمد.

 

مارکوس آلونسو

این بازیکن با ۳۲ سال سن از دیگر اعضا بارسلونا کمی مسن تر است. این فوتبالیست بلند قد اسپانیایی در پست دفاع چپ برای بارسلونا توپ می زند.

آنسو فاتی

آنسو فاتی یکی از بهترین فوتبالیست های کشور اسپانیا است. او که هم اکنون در پست مهاجم برای باشگاه بارسلونا بازی می کند در گینه بیسائو به دنیا آمده اما بعد تر تیم ملی اسپانیا را برای ادامه فوتبال حرفه ای خود انتخاب کرده است.

 

رونالدو فدریکو آراخو دا سیلوا

فدریکو به بازیکن اروگوئه ای است که علاوه بر تیم ملی کشورش در پست دفاع مرکزی برای بارسلونا نیز توپ می زند.

 

فرانک یانیک کسیه

فرانک کسیه از بازیکنان خوب بارسا و اهل ساحل عاج است که در پست هافبک برای این تیم بازی می کند. کسیه ۲۶ سال سن دارد و از سال ۲۰۲۲ به بارسلونا پیوسته است.

 

پابلو توره

توره چندمین بازیکن اسپانیایی بارساست که در سال ۲۰۰۳ به دنیا آمده است. او به عنوان هافبک هجومی یا همان وینگر در سطح لالیگا توپ می زند او همچنین با ۱۹ سال عملکرد بسیار قوی را از خود نشان داده و می دهد.

 

فران تورس

فران تورس وینگر چپ تیم بارسلونا است. فران تورس گارسیا در والنسیا اسپانیا چشم به جهان گشوده و علاوه بر بارسا و تیم ملی کشورش برای باشگاه های منچستر سیتی و والنسیا نیز توپ زده است. او در تمام دوره های سنی در تیم ملی کشورش حضور داشته است.

 

سرخیو بوسکتس بورگوس

سرخیو، این بازیکن اسپانیایی در پست هافبک دفاعی و کاپیتان برای باشگاه بارسا فعالیت دارد. او با باشگاه کنونی اش به موفقیت های زیادی چون ۸ بار قهرمانی لالیگا و ۳ بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده است.

 

جوردی آلبا

جوردی آلبا به عنوان دفاع چپ نقش مهمی در سیستم دفاعی تیم فوتبال بارسا دارد. این بازیکن اسپانیایی علاوه بر تیم ملی کشورش سابقه حضور در والنسیا، کورنیا و جوانان بارسا را نیز در کارنامه خود دارد.

مارک آندره تر اشتگن

مارک آندره تر اشتگن یک فوتبالیست حرفه ای آلمانی است که به عنوان دروازه بان برای باشگاه بارسلونا لالیگا و تیم ملی آلمان بازی می کند. او که در دوران جوانی به عنوان بازیکنی بسیار آینده‌ دار شناخته می شد، از آن زمان تا به حال خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال جهان معرفی کرده است.

 

آندریاس کریستنسن

آندریاس کریستنسن یا به دانمارکی: Andreas Christensen ؛ زادهٔ ۱۰ آوریل ۱۹۹۶ یک بازیکن فوتبال اهل کشور دانمارک است که در حال حاضر برای باشگاه فوتبال بارسلونا بازی می‌کند.

 

الخاندرو بالده

بالده مدافع اسپانیایی بارسلوناست که تنها ۱۹ سال سن و ۶۹ کیلو گرم وزن و ۱۷۵ سانتی متر قد دارد.

 

شادی ریاض

شادی ریاض یک بازیکن حرفه ای فوتبال اهل مراکش است.  او همچنین در تیم ملی فوتبال Morocco U۱۵ نیز بازی کرده و به فعالیت پرداخته ‌است. او با ۱۹ سال سن بازیکن جوان و نسبتا قد بلندی به شمار می رود.

 

ایناکی پینا

اینیاکی پنیا یک بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که این حرفه را از کودکی شروع کرده.  این بازیکن در پست دروازه‌بانی برای باشگاه فوتبال بارسلونا بازی می‌کند. ایناکی پینا ۲۳ سال سن و نزدیک به ۱۹۰ سانتی متر قد دارد.

 

سرجی روبرتو

روبرتو کارنیسر بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست هافبک و نیز مدافع کناری برای باشگاه فوتبال بارسلونا در سطح لالیگا بازی می‌کند. او در سال ۲۰۱۸ با کورال سیمانوویچ ازدواج کرده است.

 

اریک گارسیا

اریک گارسیا مرتنز بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که در پست مدافع میانی برای باشگاه فوتبال بارسلونا در لالیگا اسپانیا بازی می‌کند. او که محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا است، سه فصل اول دوران حرفه‌ای خود را در منچسترسیتی گذراند و با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان در فصل ۲۰۲۰–۲۰۲۱ را کسب کرد.

آرنائو تناس

آرناو تناس اورنیا (زادهٔ ۳۰ مهٔ ۲۰۰۱) یک فوتبالیست اسپانیایی است که به عنوان دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال بارسلونافعالیت می‌کند

 

مارک کاسادو

مارک کاسادو توراس یک بازیکن فوتبال اسپانیایی است که در پست هافبک دفاعی برای بارسلونا اتلتیک بازی می کند.

 

الیاس آخوماچ

الیاس آخوماچ بازیکن فوتبال اهل مراکش است که در پست وینگر برای بارسلونا اتلتیک بازی می‌کند. وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۶ سال اسپانیا و زیر ۱۸ سال اسپانیا بازی کرده‌است.

 

اندر استرالاگا

اندر استرالاگا با ۱۸ سال سن و ۱۹۰ سانتی متر قد مسئولیت دروازه بانی تیم بارسلونا را بر عهده دارد. او یک فوتبالیست راست پا است.

 

آنخل آلارکون

آنخل آلارکون گالیوت یک فوتبالیست حرفه‌ای اسپانیایی است که هم اکنون با ۱۸ سال سن در پست مهاجم برای تیم بارسلونا بازی می‌کند.

raha36
11 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *