لیست خروجی پرسپولیس در زمستان مشخص شد

با پایان نیم فصل اول و نزدیکی نقل و انتقالات فوتبال، لیست خروجی پرسپولیس در زمستان مانند سایر تیم‌ها مشخص شد.

لیست خروجی پرسپولیس در زمستان

به گزارش ورزشی، تکلیف سه بازیکن پرسپولیس برای نیم فصل بعدی مسابقات لیگ برتر مشخص شد. بدین ترتیب دست یحیی برای اضافه کردن بازیکنان جدید باز شود. اولویت گل‌محمدی جذب یک مهاجم اختصاصی است.

هفته‌های پایانی دور رفت مسابقات فصل 1402-1403 لیگ برتر با شروع گمانه‌زنی‌ها در خصوص نقل و انتقالات زمستانی همراه شد. کادر فنی سرخپوشان پایتخت در حالی تصمیم به تقویت لیست بازیکنان خود دارد که طبق قوانین جدید نقل و انتقالاتی در تمام رده‌ها تکمیل ظرفیت هستند.

قرمزها برای ورود هر نفر به لیست تیم خود، باید یک نفر را خارج کنند. با وجود لیست بلندبالایی مصدوم و سرباز، کار سختی برای یحیی به نظر نمی‌رسد.

ورود بازیکن، به شرط خروج دیگری

طبق قانون فصل بیست و سوم تعداد بازیکنان حاضر در لیست هر باشگاه لیگ برتری به صورت زیر است:

تعداد بازیکنان لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱

  • تعداد بازیکنان بزرگسال (سن آزاد): ۱۹ نفر
  • سهمیه بازیکنان زیر ۲۳ سال متولدین ۱۳۷۹/۱۱/۱۰ به بعد: ۶ نفر
  • سهمیه بازیکنان زیر ۲۱ سال متولدین ۱۳۸۱/۱۱/۱۰ به بعد: ۶ نفر

پرسپولیس در شروع فصل تمام سهمیه‌های بزرگسال و حتی زیر ۲۳ سال خود را کامل انتخاب کرد تا فقط برای استفاده از بازیکن زیر ۲۱ سال فرصت انتخاب داشته باشد. به همین خاطر، این باشگاه در ازای جذب هر بازیکن چاره‌ای جز خروج یک بازیکن ندارد.

مرخصی اجباری مصدومان

مرخصی اجباری مصدومان

آمار بازیکنان مصدوم پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم زیاد است. به همین خاطر، یحیی گل محمدی بارها ترکیب خود را تغییر داد. علیرضا خدادادی و علیرضا عنایت زاده در ابتدای فصل و با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی خانه‌نشین شدند. خدادادی به احتمال زیاد از ابتدای اسفند بتواند در تمرینات گروهی شرکت کند. همچنین علیرضا عنایت زاده هم تا پایان سال می‌‌تواند در تمرینات شرکت کند.

یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی به خاطر مصدومیت همچنان نمی‌توانند به این زودی به ترکیب ملحق شوند. به همین خاطر، گل‌محمدی نیز چاره‌ای جز کنار گذاشتن قطعی پورعلی‌گنجی و سلمانی نخواهد داشت.

خدمت سربازی برای بازیکنان

میلاد سرلک و محمد عمری با توجه به قانون نظام وظیفه باید از اول اسفندماه خود را به عنوان سرباز معرفی کنند. گل‌محمدی نیز چاره‌ای جز خط زدن دو بازیکن سرباز خود از لیست را ندارد. عمری در تلاش برای کسب مجوز است. اما این موضوع فعلا تحقق پیدا نکرده است. تکلیف سرلک نیز نمی‌تواند پرسپولیس را از ابتدای اسفند همراهی کند. احتمالاً برای گذراندن دوران خدمت راهی ملوان بندر انزلی شود. در صورت جدایی سرلک و پورعلی گنجی، دو سهمیه بزرگسال پرسپولیس خالی می‌شود. همچنین خروج عمری یک بازیکن زیر ۲۳ سال در این تیم ایجاد می‌کند.

ورودی‌های پرسپولیس

مشکلات گلزنی پرسپولیس بر کسی پوشیده نیست. از این رو، یحیی به جذب دو بازیکن برای خط حمله نیز مبرم دارد. او همچنین با توجه به جدایی مصدومان و سربازان تیمش، باید جای خالی آن‌ها را پرکند. باید دید نقل و انتقالات نیم فصل این تیم چه نتیجه‌ای را به همراه دارد.

گل محمدی برای حفظ تمرکز بازیکنانش در دو دیدار آینده مقابل نساجی مازندران و مس رفسنجان لیست خروجی را پس از پایان نیم فصل به باشگاه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *