لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل / سه بازیکن دیگر خارج می‌شوند

با تصمیم مدیران پرسپولیس لیست خروجی این تیم سه نام جدید دریافت کرد. این سه بازیکن نیز در لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل قرار گرفتند.

لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل

به گزارش «ورزشی»، با تصمیم مدیران پرسپولیس نام دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن سرباز این تیم از فهرست خارج خواهد شد. تا بدین ترتیب جا برای بازیکنان جدید باز شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس هستند که تا پایان فصل نخواهند رسید. به همین خاطر باشگاه می‌خواهد به جای آنها بازیکن تازه‌ای جذب کند. البته یاسین سلمانی بازیکن جزو سهمیه زیر 23 سال است. یعنی جایی در فهرست بزرگسال تیم اشغال نکرده اما ظاهراً باشگاه می‌خواهد به جای او بازیکن زیر 23 سال دیگری به خدمت بگیرد.

از سوی دیگر میلاد سرلک دیگر بازیکن بزرگسال پرسپولیس است که باید به خدمت سربازی برود. به همین خاطر او باید از اول اسفندماه راهی یک تیم نظامی شود و نمی‌تواند در پرسپولیس بازی کند.

لیست خروجی پرسپولیس در نیم فصل

البته درویش در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرد باشگاه پرسپولیس قرار است از سازمان نظام وظیفه درخواست کند تا سرلک در ادامه فصل در تیم بماند.چرا که تنها بازیکن مشمول لیگ برتری است که شرایط سنی‌اش برای ادامه حضور در تیم خودش فراهم نیست. هرچند ممکن است به دلیل اعتراض سایر تیم‌ها و بازیکن‌ها، با این درخواست موافقت نشود.

لیست بزرگسال پرسپولیس در حال حاضر جای خالی ندارد. اما با خروج میلاد سرلک و همچنین مرتضی پور علی گنجی، جای دو بازیکن خالی خواهد شد. بدین ترتیب پرسپولیس می‌تواند جای آن‌ها را با دو نام تازه پر کند.

از آن سوی دیگر، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی هنوز هیچ بازیکنی از پرسپولیس درخواست جدایی نداده است و همه منتظرند تا وضعیت سرمربی تیم مشخص شود. بعید است که بازیکنی قصد جدایی از تیم را بخاطر سرمربی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *