لیست خروج یحیی گل محمدی در پرسپولیس

لیست خروج یحیی گل محمدی در پرسپولیس ، سرمربی باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز خروج دو بازیکن خود را اعلام نمود. یک خبر ناراحت کننده قبل از تمرین پرسپولیس انتشار پیدا کرد که فضای تمرین بازیکنان را تغییر داد.

به گزارش سایت “ورزشی” در هفته های اخیر زمزمه هایی درباره خروج برخی از بازیکنان پرسپولیس مطرح شد. به روزهای نقل و انتقلات زمستانی لیگ برتر نزدیک می شویم. تیم پرسپولیس که در این فصل در نوک حمله خود دچار کمبود بازیکن است. حالا به دنبال بازیکن جدیدی است. یحیی گل محمدی امروز لیست مازاد خودش را به طور رسمی منتشر کرد.

بازیکنان خروجی تیم پرسپولیس در فصل 1401-1402

در چند روز آینده تیم پرسپولیس در یک مسابقه حساس در برابر تیم ذوب آهن قرار می گیرد. بازیکنان سرخپوشان تهران امروز در زمین چمن مشغول تمرین بودند. در ابتدای تمرین لیست خروج برخی از بازیکنان تیم در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد.

یحیی در ادامه بیان داشت که سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای تیم پرسپولیس در این فصل زحمات زیادی کشیدند و از تلاش آنها تشکر کرد. اما رسما اعلام نمود که ادامه همکاری با آنها در نیم فصل دوم میسر نمی باشد.

لیست خروجی یحیی گل محمدی در پرسپولیس

لیست خروجی یحیی گل محمدی در پرسپولیس

سرمربی تیم پرسپولیس لیست خروجی بازیکنان خودش را قبل از تمرین بازی با ذوب آهن رسما اعلام کرد. دو بازیکن بنام نعمتی و پاکدل امروز در تمرین حضور نداشتند و همین موضوع شوک بزرگی به بقیه بازیکنان وارد نمود. بازیکنان تیم پرسپولیس که از جدایی همبازیان سابق خود بسیار ناراحت بودند. حالا باید ببینیم که تیم پرسپولیس تهران در ادامه نقل و انتقالات چه بازیکنان جایگزینی را به تیم وارد می کند.

سیامک در باشگاه پیکان بسیار عملکرد بی نظیری داشت و یکی از خریدهای مهم پرسپولیس در دوره سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ و مدیریت طاهری به حساب می آمد. سیامک نعمتی در برابر استقلال توانست گل بزند و در تیم پیکان نیز درخشش بسیار خوبی داشت. او حتی در ادامه توانست خودش را در تیم پرسپولیس نیز مطرح کند. سیامک در بخش ها و پست های متفاوت تیم استفاده شد. یکی از مهم ترین گل های او به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 باز می گردد که باعث اولین حضور باشگاه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسی شد.

لیست خروجی یحیی گل محمدی

حامد پاکدل نیز از تیم آلومینیوم اراک به پرسپولیس تهران آمد. حامد که عملکرد بی نظیری در باشگاه اراکی داشت. حتی در دوره ای نیز به عنوان گلزن برتر تیم کار خودش را دنبال نمود. حامد نیز یک دوره مصدوم شد و حتی به بیماری کرونا دچار شد. بعد از افت شدیدی که پیدا کرد در یک دوره نیمکت نشین شد. یورگن لوکادیا جای او را در تیم گرفت. حالا به نظر می رسد که سرمربی تیم به این نتیجه رسید که ادامه همکاری با این دو بازیکن میسر نیست و آنها باید کار خود را در این تیم به پایان برسانند. حالا باید ببینم که لیست خروج یحیی گل محمدی فقط به همین دو بازیکن منجر می شود یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *