لیست خرید‌های بارسلونا برای ژانویه 2024

بارسلونا در رقابت های قهرمانی لالیگا از رئال مادرید و خیرونا عقب است. در این پست لیست خرید‌های بارسلونا برای ژانویه 2024 را مرور می‌کنیم.

خلاصه

در حمله رابرت لواندوفسکی کارآمدی زیادی ندارد.

جستجو برای جانشینی طولانی مدت سرخیو بوسکتس ادامه دارد.

مانند بسیاری از باشگاه‌های این روزها، ظاهراً یک شکست کافی است تا بارسلونا در یک بحران بزرگ قرار‌گیرد.

لیست خرید‌های بارسلونا برای ژانویه 2024

به گزرش ورزشی، تقریباً همیشه در مورد از اخراج ژاوی هرناندز صحبت می‌شود. این صحبت ها تنها در صورتی تشدید می شود که آنها از صدر لالیگا فاصله بگیرند. پس از 18 بازی، آنها 7 امتیاز کمتر از رئال مادرید و خیرونا دارند، به این معنی که دفاع از عنوان قهرمانی بعید به نظر می‌رسد.

بر کسی پوشیده نیست که بارسا تا کنون در فصل 2023/24 آسیب دیدگی‌های زیادی داشته است. اما شکاف در اوج بیشتر از آن چیزی است که آنها انتظار داشتند. اگر آنها به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده بودند، ژاوی ممکن بود با مشکل جدی روبرو شود. به خصوص با توجه به اینکه رابطه او با آن طبقه بالا بسیار تیره به نظر می‌رسد.

در ادامه، پست‌هایی که بارسا ممکن است در پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2024 به دنبال آن باشد و بازیکنانی که می توانند آنها را هدف قرار دهند، را مرور می‌کنیم.

افزایش عمق در حمله

افزایش عمق در حمله

مانند رقیب اصلی خود رئال مادرید، بارسا در حال حاضر بی‌مهاجم نیست. آنها رابرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. اما گزینه های جایگزین کمی پشت سر او وجود دارد.

ژائو فلیکس می‌تواند نقش اصلی را بازی کند اما او یک مهاجم بسیار متفاوت با لواندوفسکی است. خبر خوب این است که انتظار می رود ویتور روکه، جوان برزیلی در ژانویه وارد زمین شود و گزینه جدیدی را فراهم می کند. اما در 18 سالگی، آنها ممکن است مهاجم دیگری را با قراردادی کوتاه مدت بخواهند که بتواند تعداد انگشت شماری گل را تضمین کند.

اهداف کلیدی

با توجه به اینکه باشگاه می‌خواهد از جذب ستاره‌های پیر و گران‌قیمتی که متعاقباً در سال‌های اخیر تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، فاصله بگیرد، اکثر پیوندهای نقل و انتقالات آنها به جوانان آمریکای جنوبی مانند روکه مربوط می‌شود.

غول های کاتالونیایی به جانلوکا پرستیانی 17 ساله از ولز سارسفیلد علاقه مند بودند که به وین رونی تشبیه شده است. اما بنفیکا به نظر می رسد آماده است تا زودتر وارد عمل شود. او می تواند در مرکز و بال بازی کند و اگر بارسا بتواند او را بگیرد، یک بازیکن همه کاره خواهد بود.

هافبک دفاعی

هافبک دفاعی

بارسا اثرات جدایی سرخیو بوسکتس در فصل 2023/24 را احساس کرده است. در حالی که اوریول رومئو را به عنوان جانشین کوتاه مدت به خدمت گرفت، اما او بوسکتس نیست و انتظار می رود که به تدریج کنار گذاشته شود. تعدادی هافبک فوق‌العاده با استعداد در بارسا وجود دارد، اما همه آنها بیشتر هافبک خلاق هستند.

آنها فاقد آن بازیکنی با انرژی بی پایان هستند که بتواند دفاع را بررسی و حملات را شروع کند. نقشی که بوسکتس در یک دهه گذشته در نیوکمپ تعریف کرده است. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه تأیید کرده است که بارسا در پنجره ژانویه به دنبال جذب یک هافبک خواهد بود. البته یکی که با قابلیت های دفاعی این کار را انجام می‌دهد.

اهداف کلیدی

بارسا دوباره ستاره های جوان را برای این نقش هدف قرار داده است. گابریل موسکاردو هافبک 18 ساله تحت تعقیب قرار گرفته است. اما گویا پاریس سن ژرمن با توافق با تیم کورینتیانس، غول لالیگا را شکست داده است.

موسکاردو اخیرا گفت: ماه‌ها پیش از چلسی پیشنهادی وجود داشت. اما من با ایجنت و والدینم زیاد صحبت می‌کنم و آنها سعی می‌کنند تا حد امکان اطلاعات کمی به من بدهند. آنها می گویند زمان زیادی تا پایان فصل نمانده است. آنها به من می گویند که خود را وقف تیمم کنم و خوب کار کنم و در پایان فصل اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

بارسا همچنین به فکر انتقال جیووانی لو سلسو از تاتنهام است. اما اینکه آیا او می تواند نقش عمیقی را به دلخواه ژاوی ایفا کند، کاملاً چیز دیگری است.

دفاع راست

دفاع راست

این موقعیتی است که از زمان خروج دنی آلوز از این باشگاه، چرخش زیادی داشته است. در نیم فصل اول، به نظر می‌رسید ژاوی به ژائو کانسلو بسنده کرده بود. اگرچه او همچنین از بازیکن ملی پوش پرتغالی در سمت چپ به جای الخاندرو بالده استفاده کرد. ژول کونده و رونالد آرائوخو نیز در این پست بازی کرده‌اند.

تمایل آشکاری برای یک مدافع راست ثابت و تخصصی وجود دارد که به بارسا کمک کند تا یک چهار دفاع مستقر داشته باشد. در حال حاضر هیچ کمبودی در این پست در سراسر اروپا وجود ندارد.

اهداف کلیدی

در گذشته پیوندهای جسورانه‌ای با ترنت الکساندر-آرنولد از لیورپول وجود داشت. اما تقریباً مطمئن است که او با باشگاه دوران کودکی خود در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

آرنائو مارتینز ، مدافع راست خیرونا ، که 6 سال را در سیستم جوانان بارسا سپری کرد، در صدر گزینه‌ها قرار دارد. اما آبی اناری ها باید رقابت رئال مادرید و منچسترسیتی را ببینند. با این حال، این انتقال خیرونای صدر جدولی را تضعیف و قدرت بیشتری می‌تواند به بارسا اعطا کند.

Pooria
28 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *