لیست خرید کهکشانی نکونام برای استقلال

نکونام فهرست خرید بازیکنان موردنظرش در زمستان را به مدیران باشگاه ارائه کرده است. لیست خرید کهکشانی نکونام برای استقلال لو رفت. فهرستی که پر از بازیکنان مطرح و ملی پوش است.

 لیست خرید کهکشانی نکونام برای استقلال

به گزارش «ورزشی»، احتمالا استقلال یک زمستان جنجالی و داغ را پشت سر خواهد گذاشت. جواد نکونام به وضوح از نیازهای تیمش برای جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف خبر داده است. او به مدیریت باشگاه اعلام کرده است که برای رقابت قهرمانی با تیم‌های مدعی این فصل، حداقل به پنج مهره جدید در تیم احتیاج است.

در این بین، استقلال نخستین خرید خود را قطعی کرده است. رافائل سیلوا مدافع سابق این تیم که برای بازگشت به جمع استقلال، مجدداً با این باشگاه به توافق رسیده است. جواد نکونام نیز در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل پیکان، این موضوع را تایید کرده است. احتمالاً در روزهای آینده باید شاهد ورود مجدداً این مدافع برزیلی باشیم.

با جذب سیلوا و نیز بازگشت مرادمند و سلیمی، خیال نکونام از دفاع راحت می‌شود. حال او می‌تواند به پست‌های دیگر توجه کند. مناطقی که تیمش نیاز مبرم به بازیکن جدید دارند.

برای حل مشکلات بازیکنی و تاکتیکی، جواد نکونام فهرستی را به مدیریت باشگاه استقلال ارائه کرده است. در این لیست نام ستاره‌های مطرحی به چشم می‌خورد. اما مشخصاً جذب همه‌ی آنها هرگز ممکن نیست. اما حتی پیوستن برخی از آن‌ها می‌تواند ترکیب تیم را دگرگون کند.

خط دفاعی

خط دفاعی

با بازگشت رافائل سیلوا و حضور ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی، اما نکونام قصد جذب مدافع دیگری را دارد تا هرگز در این ناحیه با کمبود مواجه نشود. اتفاقی که در چند بازی اخیر شاهد آن بودیم.

عارف آقاسی که تجربه همکاری با نکونام و استقلال را دارد یکی از گزینه‌های آبی‌پوشان است.  البته استقلال برای خط دفاعی به دنبال یک نام پرآوازه نیز هست. مجید حسینی که این روزها در کایسری اسپور مهره‌ی اصلی تیم است، گزینه مورد نظر نکونام است. اما جذب او به این سادگی نخواهد بود.

هافبک‌ها

هافبک‌ها

 

سعید عزت اللهی که بحث حضورش در تیم‌های پایتخت طی سالهای اخیر همیشه در شایعات بوده است، دیگر بازیکن موردنظر آبی‌هاست. او مانند حسینی تا پایان فصل با تیمش قرارداد دارد. وایله در تابستان برای جدایی سعید، مبلغ بالایی را درخواست کرده بود. حال باید دید این باشگاه حاضر است که تابستان 2024 این بازیکن ملی پوش را رایگان از دست بدهد؟ یا به مبلغی پایین‌تر در همین زمستان راضی خواهد شد.

نام امیرحسین حسین زاده نیز در فهرست نکونام دیده می‌شود. باشگاه تراکتور حاضر به پرداخت مبلغ رضایت نامه او به شارلوا شد. امید نورافکن نیز مدت‌هاست که مورد توجه آبی‌ها قرار گرفته است. حالا نکونام بیش از پیش به دنبال جذب اوست. اما آیا سپاهان اجازه خروج او را می‌دهد یا خیر؟

اما نام بزرگ دیگری در لیست به چشم می‌خورد، علیرضا جهانبخش که اکنون در فاینورد هلند حضور دارد، یک نام رویایی آبی‌ها است. آیا سنگ بزرگ نشانه‌ی نزدن است؟

علی قلی زاده،گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ لهستان، شرایط خوبی در لخ پوزنان ندارد. قطعا این تیم به راحتی از وینگر ستاره‌ی خود نمی‌گذرد. ولی نام او نیز در لیست نکونام به چشم می‌خورد.

اللهیار صیادمنش و محمد محبی، بازیکنانی هستند که نکونام علاقه‌مندی خود را در فهرست مدنظرش به باشگاه ارائه داده است. حال باید دید، از این نام‌های بزرگ، کدام یک را استقلال می‌تواند جذب کند.

 

مهاجم

مهاجم

در این میان نام یک وینگر خارجی نیز به چشم می‌خورد. اوستون اورونوف ازبکستانی که در لباس نوبهار نامانگان و تیم ملی ازبکستان خوش درخشید. او سابقه گلزنی به ایران و نساجی را در کارنامه دارد. او بازیکن آزاد است و همه چیز را به بعد از جام ملت‌ها موکول کرده است.

حالا نوبت مدیرعامل آبی‌های پایتخت است که به دنبال برطرف کردن نیازهای تیمش باشد. اکنون توپ در زمین علی خطیر است و باید دید که او در این راه چقدر موفق عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *