لیست رونالدو به باشگاه النصر

لیست رونالدو به باشگاه النصر ، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه النصر لیست جدیدی را برای تبدیل شدن این باشگاه به قدرت اول عربستان و آسیا ارائه داد.

 

کریس رونالدو به باشگاه النصر لیستهایی را ارائه داد

به گزارش سایت ورزشی ، رونالدو بعد از اینکه به دلیل ناکامی از باشگاه منچستر یونایتد جدا شد، در یک تصمیم شگفت انگیز و غافلگیر کننده به النصر عربستان پیوست. در روز یکشنبه نیز نخستین بازی خودش را برای تیم جدید انجام داد. در این دیدار رونالدو شوتی را نتوانست شوت بزند. اما باشگاه النصر توانست با نتیجه 1-0 از سد حریف خودش عبور کند.

ستاره پرتعالی فقط در داخل زمین فوتبال بازی نمی کند. او در بیرون از مسابقه نیز به باشگاه النصر کمک زیادی می کند. حالا النصری ها از این بازیکن بزرگ دنیی فوتبال کمک می گیرند تا پیشرفت کنند. ملی پوش پرتغال النصر حالا برای بهتر شدن وضعیت تیم باشگاهی عربستان موارد جدیدی را ارائه داد تا وضعیتشان بهتر شود.

لیست کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر

لیست کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر

باشگاه النصر سعودی امید دارد که این تغییرات کارساز واقع شود و به قدرت اول منطقه تبدیل گردد. رونالدو حتی نسبت به خروج نابهنگام و غیر استاندارد خودش از منچستر انتقاد کرد. در یک مصاحبه گفت که بسیاری از زیرساخت های فعالی منچستر نیز نیاز به آپدیت دارد. حتی نسبت به چندین سال قبل هیچ تغییر پیدا نکرده است.

او با پیرمورگان مصاحبه کرد و گفت: هیچ چیزی تغییر نیافت، استخر جکوزی و حتی خود باشگاه. من تعجب می کنم که انتظاراتی از لحاظ زیرساخت های باشگاه و فناوری ببینم. اما متاسفانه هنوز چیزهایی می بینم که در 23 سالگی آنها را قبلا دیده ام. شما درباره این بازیکن فوتبال در باشگاه عربستانی چه فکرهایی می کنید؟ آیا کریس در النصر موفق می شود؟ لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در این زمینه در بخش کامنت های سایت درج نمایید.

mohamadnd
26 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *