لیست مصدومان و محرومان رئال مادرید

قرعه کشی کوپا دل ری امسال با رقبای ال کلاسیکو، بارسلونا و رئال مادرید به ما لطف داشت. .2 بازی هیجان انگیز برای صعود به فینال جام حذفی بین این دو تیم خواهیم بود. در این پست از ورزشی به بررسی لیست مصدومان و محرومان رئال مادرید در بازی الکلاسیکو امشب می پردازیم.

دور رفت الکلاسیکو جام حذفی اسپانیا

لوس بلانکوس در دور قبل اتلتیکو مادرید را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی صعود کرد. اما آنها در آخر هفته در لالیگا با آنها مساوی کردند. و این بدان معنا بود که آنها فقط یک امتیاز به بارسلونا نزدیک تر شدند.

برای تیم کارلو آنچلوتی در این دوره چندان ساده نبوده است. و در حالی که کوپا دل ری احتمالاً در اولویت های باشگاه قرار ندارد. بسیاری از هواداران دوست دارند تیمشان برای اولین بار از سال 2014 به فینال این رقابت ها بازگردد.. با این حال، آنها باید از سرسخت ترین رقبای خود برای انجام این کار دور بزنند.

در اینجا آخرین اخبار تیم رئال مادرید در آستانه بازی رفت روز پنجشنبه را می خوانیم.

برنامه رقابت های کوپا دل ری
برنامه رقابت های کوپا دل ری

لیست مصدومان و محرومان رئال مادرید | چه کسانی محرومند؟

بازیکنان در صورت دریافت سه کارت زرد در مسابقات، یک بازی محروم می شوند. با این حال، هیچ بازیکنی از رئال مادرید تا کنون این کار را نکرده است. و هیچ یک از آنها در دور قبل کارت قرمز دریافت نکرده اند. اما ظاهرا گفته می شود که وینیسیوس جونیور ستاره ی برزیل رئال مادرید در صورت دریافت کارت زرد، دور برگشت را از دست خواهد داد.

لیست مصدومان و محرومان رئال مادرید | چه کسانی مصدومند؟

پیروزی 5 بر 2 رئال در لیورپول شاید خاطره انگیز بود. اما این مسابقه تاثیر خود را بر تیم آنچلوتی گذاشت. دیوید آلابا و رودریگو هر دو در این برد مصدوم شدند. اما دومی می تواند روز پنجشنبه پس از از دست دادن دربی مادرید به میادین بازگردد.

با این حال انتظار می رود آلابا به دلیل مشکل همسترینگ یک ماه از میادین دور باشد. با غیبت فرلاند مندی، ناچو فرناندز به عنوان جانشین دفاع چپ آماده است.

لوکا مودریچ یک تعویض استفاده شده در آخر هفته بود و باید روز پنجشنبه به ترکیب یازده آنچلوتی بازگردد. ممکن است اورلین چوآمنی که با آنفولانزا دست و پنجه نرم می کند در خط میانی به او ملحق شود. بازگشت این بازیکن فرانسوی احتمالا شاهد سقوط دنی سبایوس یا مارکو آسنسیو خواهد بود.

زمان برگزاری مسابقه

این بازی در ساعت 23:30 روز پنجشنبه 11 اسفند ماه (امشب) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *