از نظر موقعیت جغرافیایی در کنار دریای مدیترانه قرار دارد. از لحاظ شرایط آب و هوایی و موقعیت مکانی در سطح بالایی میباشد .این شهر با قدمت 400 ساله را اکثرا با تیم فوتبالش میشناسند. ساکنین این منطقه با زبان اسپانیایی و کاتالان صحبت میکنند . سفر به بارسلونا ، یک سفر رویایی را برای گردشگران خلق می‌کند.  مسافران بارسلون با انتخاب هتل‌های لوکس و ۵ ستاره این سفر را جذاب‌تر می‌کنند.  در ادامه مطلب به بررسی کامل هتل های این شهر توریستی و جذاب میپردازیم .

اسامی هتل های بارسلون

از بهترین هتل های این شهر هتل مجستیک بارسلونا جی ال ، هتل آرتس بارسلونا ، هتل سوفیا ، هتل اودی بارسلونا ، هتل یورواستارزبی سی ان دیزاین ، هتل ان اچ کالکشن بارسلونا گرن کالدرون ، هتل یورو ستارس گرند مارینا ، هتل کلاریس هتل اند اسماجی ال بارسلونا ، هتل کندرال ، هتل سرح ریولی رامادا ، هتل سانوتل کلاب سنترال بارسلونا ، هتل سیلکان گرن هاوانا بارسلونا ، هتل اونیاروسلو،

هتل اکس کریستال پلاس ، هتل دربی ، هتل بست 4 بارسلونا ،هتل گاربی میلنی ، هتل ان اچ کالکشن بارسلونل کنستانرا ، هتل نووتل بارسلونا کورنلا ، هتل اکس پلازا کاتالونیا ، هتل زنیت بورل بارسلونا ، هتل سانسی دیپو تاسپو ، هتل پوتیکو بارسلونا ، هتل ایلونیون بارسلونا ، هتل ملایا بارسلونا اسکای ،هتل ویلا دومات بای سلیکون ، هتل لومون ، هتل تراوولودگ ال هاسپتال ، هتل کاتالونیا ، هتل هالیدی این اکسپرس بارسلونا

به دلیل اینکه بارسلون شهری ساحلی میباشد بسیاری از گردشگران تمایل به داشتن مکانی با چشم انداز ساحل هستند . در ادامه بهترین هتل های ساحلی این شهر زیبا را معرفی میکنیم :

هتل دبلیو بارسلون ( بادبان )

در این هتل میتوانیم بینظیرترین چشم انداز از این شهر را ببینیم . تمامی اتاق ها نمایی رو به دریا دارند . طراحی این هتل شبیه بادبان است و دارای ساحل اختصاصی واستخر روباز میباشد . دو رستوران عالی و لوکس با غذاهای متنوع ، باشگاه های بدنسازی و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر میباشد .

هتل آرنس بارسلونا

این هتل 5 ستاره یکی از معروف ترین هتل های این شهر میباشد . دارای 483 اتاق زیبا و بزرگ با چشم اندازی عالی از دریا و سواحل بینظیرش . این هتل 5 ستاره در منطقه کاتولینا قرار دارد . انتخابی عالی برای گردشگرانی است که برای تفریح و تجارت به این شهر سفر میکنند . از دیگر امکانات این هتل اینترنت رایگان و وای فای در تمامی اتاق ها ، قهوه ، چای در لابی ، خدمات عروسی، خدمات نگهبانی میباشد . کارکنان این هتل به زبان های اسپانیایی ، انگلیسی ، روسی ، ایتالیایی، آلمانی ، لهستانی ، هلندی ، عربی و فرانسوی صحبت میکنند .

هتل سراس بارسلون

این هتل 5 ستاره ساحلی در محله ی گوتیک واقع شده و مشرف به دریاست . حدودا یک ربع با ساحل فاصله زمانی دارد و موزه پیکاسو در نزدیکی این هتل قرار دارد . تمامی اتاق ها رو به بندرگاه است . رستوران این هتل چشم نواز در طبقه همکف قرار دارد و غذاهای بین المللی و محلی و نوشیدنی ها ی بسیار عالی در آن سرو میشود .

هتل میرامار بارسلون

این هتل 5 ستاره در شهر بارسلون در سال 1920 در کاخی قدیمی و زیبا ساخته شده است . این مکان زیبا و دل انگیز دارای 75 اتاق و خارج از شهر واقع شده و فاصله آن با شهر 10 دقیقه و تا ساحل 18 دقیقه میباشد . دارای دو استخر و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر است .

هتل دوگه سادِ کارودنا بارسلون

این هتل 5 ستاره ساحلی روبروی یک ساختمان بسیار دیدنی ، ساخته شده در قرن 16 میلادی میباشد . دارای 59 اتاق و دو استخر و امکانات رفاهی بسیار زیاد دیگری را شامل میشود .

هتل بارسلونا پرنسس

این هتل 4 ستاره می باشد و دارایی 363 اتاق و گزینه عالی با قیمت مناسب میباشد . این بنا در سال 2005 ساخته شده و کارکنانش در تمام ساعات آماده خدمات رسانی هستند . به زبان های مختلف دنیا ، ایتالیایی ، پرتغالی ، انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی و آلمانی مسلط هستند .  در تمام تراس های اتاق ها صندلی آفتاب وجود دارد و دارای استخر رو باز میباشد . فاصله هتل تا ساحل 6 کیلومتر و تا موزه پیکاسو 6 کیلومتر میباشد .

معرفی هتل های 4 ستاره بارسلون

 

هتل کاتالونیا

این هتل 4 ستاره دارای 221 اتاق و در فاصله 2 کیلومتری از ساحل زیبای بارسلونا قرار دارد و با کمی پیاده روی به کاخ و موزه هنرهای ملی ، کوه مونتخویک و یوئبلواسپانیول بروید . این هتل دارای لابی با پذیرش 24 ساعت ، آسانسو، پارکینگ ، صندوق امانات ، رستوران میباشد .

هتل ال اونیدا پالاس بارسلونا

این هتل 4 ستاره دارای 151 اتاق با دکوراسیونی بسیار زیبا و سنتی ، چوب های تیره ، فرش قرمز آجری و تمامی امکانات و خدمات یک هتل بسیار خوب را دارا میباشد . این مکان میزبان افراد مشهور از جمله گروه موسیقی بیتلز در سال 1965 بوده است . هتل ال اونیدا تنها 5 دقیقه فاصله با میدان کاتالونیا ، لارامبلا و پاسئودوگراسیا دارد. برخلاف بسیاری از هتل ها این امکان را دارید که حیوانات خانگی را هم همراه خود بیاورید .

در این هتل مراسمات عروسی نیز برگذار میشود . استخر روباز هتل بر روی پشت بام قرار دارد . رستوران در لابی هتل و شامل صبحانه ، ناهار و شام و انواع غذا های مدیترانه ای میباشد . کارکنانی خوشرو و مهربان هتل به 6 زبان صحبت میکنند .

هتل زنیت بورل

این هتل 4 ستار در مرکز شهر بارسلونا قرار دارد . دارای 74 اتاق بسیار شیک و تمام امکانات رفاهی میباشد . مسافت این مکان تا پلازا کاتالونیا با مترو 12 دقیقه میباشد .

هتل دربی

این هتل 4 ستاره 117 اتاق دارد و در قلب شهر بارسلون است . به علت استفاده از هنر کاتالان در این هتل میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به هنر باشد .

هتل کوبیک 4 ساپ

این هتل 4 ستاره 327 متر از بارسلون فاصله دارد . دارای استخر، پارکینگ رایگان ، اینترنت و سالن ورزشی میباشد . 179 متر با قصر موسیقی کاتالان فاصله دارد.

هتل 3 ستاره کاتالونیا کستلنو

این هتل ارام و صمیمی در خیابان کستلنو میباشد و امکانات تفریحی زیادی در این هتل نمیتوان یافت و مکان مناسبی برای استراحت و صرف غذا میباشد .

هتل 3 ستاره ایروپارک بارسلونا

این هتل دارای امکانات : استخر روباز سقفی ، تراس برای آفتاب گرفتن ، ماساژ و سولاریوم ، باشگاه بدنسازی ، لباسشویی خشکشویی و اسنک بار میباشد .

هتل آواییسس

این هتل دو ستاره ده دقیقه فاصله زمانی با ساحل دارد و از آنجا به تمامی بخش های شهر میتوان جابه جا شد . دارای استخر فصلی که در بهار و تابستان میتوان از آن استفاده کرد . از هتل تا ایستگاه راه آهن 250 متر و تا ساحل 200 متر فاصله دارد . این هتل مناسب افراد علاقه مند به خرید میباشد

از هتل های یک ستاره و اقتصادی شهر بارسلون

کنتون ، لیون ، انیگلس ، پره تاررس ، هاستل سان اند مون ، باربارا و ….بسیاری دیگر اشاره کرد.

سخن پایانی

با میزان هزینه ای که برای این سفر در نظر داریم خاطراتی به یادماندنی را رقم بزنیم . از این شهر بسیار زیبا و چشم نواز با آب و هوایی مدیترانه ای ، آثار تاریخی فراوان و ورزشگاه معروف بارسلونا نهایت لذت را ببریم .

sajadjafari
28 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *