لیست 25 نفره تیم ملی فوتسال ایران اعلام شد

با چشم‌انداز مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2024 تایلند و با اعلام سرمربی وحید شمسایی، بالاخره لیست 25 نفره تیم ملی فوتسال ایران اعلام شد. وحید شمسایی،سرمربی تیم ملی فوتسال، اسامی 25 بازیکن را برای ثبت در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا 2024 تایلند اعلام کرد.

لیست 25 نفره تیم ملی فوتسال ایران اعلام شد

به گزارش وبسایت «ورزشی»، با فقط یک هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران، حالا نگاه‌ها نم نمک به سوی تیم ملی در مسابق پیش رو معطوف می‌شود. شمسایی و دستیارانش به همراه فدراسیون فوتبال در کِش‌وقوس حضور لژیونرها در جام ملت‌های آسیا در حال مکاتبه با باشگاه‌های اسپانیایی لژیونرها هستند. اما تا این لحظه نشانه‌های مثبتی از صدور مجوز حضور آنها در تیم ملی دیده نمی‌شود. با این وجود، همانطور که انتظار می‌رفت وحید شمسایی در لیست 25 نفره‌اش از تمامی لژیونرهای حاضر در لیگ اسپانیا نیز نامبرده است. این فهرست اکنون در اختیار AFC قرار دارد.

در فهرست فراخوانده شده‌ها، نام سه بازیکن جدید بیش از همه جلب توجه می‌کند. سپهر محمدی دروازه‌بان اسبق تیم‌ملی برای اولین بار از زمان حضور شمسایی رو نیمکت به تیم ملی دعوت شده است. همچنین بهروز اسدی پس از یک فصل موفق در گهرزمین، برای اولین بار پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد. به علاوه، سینا پرکاس دروازه‌بان تیم گهر زمین سیرجان که چند فهرست اخیر دعوت نشده بود ، حالا بار دیگر اعتماد شمسایی و اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی را جلب کرد.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت‌های آسیا ،از بیست و سوم اسفند ماه، در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتسال برای جام ملت های آسیا

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتسال برای جام ملت های آسیا

بازیکنان مورد نظر شمسایی به تفکیک تیم باشگاهی به شرح زیر هستند:

باقرمحمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، علیرضا رفیعی پور، مهدی کریمی، مسعود یوسف و امیر حسین داودی (گیتی پسند اصفهان)

علی اصغر حسن زاده، مجتبی پارساپور و بهروز عظیمی (مس سونگون)

سپهر محمدی و محمد حسین بازیار (پالایش نفت بندرعباس)

سعید مومنی و علی اکرمی (کراپ الوند)

سینا پرکاس و بهروز اسدی (گهر زمین سیرجان)

سجاد یوسف خواه و امیرحسین غلامی (شهرداری ساوه)

مهدی اسدشیر (سن ایچ ساوه)

علی خلیلوند (سفیر گفتمان)

علیرضا جوان (مقاومت کرج)

حسین طیبی، مسلم اولادقبا و سالار آقاپور (پالما اسپانیا)

سعید احمدعباسی (آلبالی اسپانیا)

لازم به ذکر است که  بازیکنان لژیونر شاغل در اسپانیا باید در موعد مقرر فیفا دی در ماه آوریل، به اردوی تیم ملی فوتسال ملحق شوند.

Pooria
24 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *