کودی گاکپو به لیووپول پیوست

لیورپول با کودی گاکپو مهاجم هلندی پی اس وی آیندهوون به توافق رسیده است. گاکپو، 23 ساله، جام جهانی چشمگیری در قطر داشت و با زدن سه گل به هلند کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد.انتظار می‌رود که دستمزد سالانه این وینگر بین 40 میلیون تا 50 میلیون یورو (35/4 میلیون پوند الی 44/3 میلیون پوند) باشد.

پی اس وی آیندهوون می گوید که گاکپو برای تکمیل قرارداد به انگلیس سفر خواهد کرد. همچنین اعلام کرد که این انتقال رکورد نقل و انتقالات این باشگاه را خواهد شکست.

لیورپول بخاطر مصدومیت طولانی مدت مهاجمان خود لوئیز دیاز و دیوگو جوتا، مجبور شده تا به دنبال یک مهاجم جایگزین در ادامه ی فصل بگردد.پیش از این منچستریونایتد به شدت برای جذب گاکپو در تکاپو بود.

در بیانیه پی اس وی آیندهوون آمده است: “مدیریت پی اس وی مذاکرات را در روز باکسینگ به پایان رساند و به گاکپو اجازه داد به انگلیس سفر کند.”

آمار کودی گاکپو در این فصل

گاکپو در این فصل فرم خوبی داشته است و در 14 بازی لیگ برای آیندهوون، 9 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

او همچنین در پنج بازی لیگ اروپا سه گل و دو پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

او در جام جهانی در هر یک از بازی های گروهی کشورش مقابل سنگال، اکوادور و قطر درخشید و گلزنی کرد.

لیورپول روز دوشنبه در بازگشت به لیگ برتر استون ویلا را سه بر یک شکست داد. تیم یورگن کلوپ، در حال حاضر در رتبه ششم لیگ برتر قرار دارد. آنها برای رقابت برای سهمیه ی لیگ قهرمانان، به عناصر تهاجمی احتیاج دارند.

نظر ویرجیل فن دایک درباره ی این بازیکن

ویرجیل فن دایک، مدافع قرمزها، و هم تیمی گاکپو در تیم ملی هلند، در طول جام جهانی با افتخار درباره این وینگر صحبت کرد.

فن دایک در جریان مسابقات قطر گفت: ” کودی می تواند به ماه برود و برگردد.” او بازیکن بسیار خوبی است و شخصیت بسیار دوست داشتی ای دارد.

“آنچه ما در تمرین می بینیم همان چیزی است که شما در زمین می بینید. هنوز پتانسیل زیادی وجود دارد و امیدوارم که او بتواند آن را برای لیورپول هم نشان دهد. ما از او آمدن او بسیار خوشحالیم.”

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
27 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *