لیگ برتر ارژانتین

لیگ برتر ارژانتین 2021یکی از هیجان‌انگیزترین جدول‌های سال‌های اخیر بوده است، با رقابت شدید بین تیم‌های برتر و نتایج شگفت‌انگیز در این مسیر.

جدول لیگ برتر ارژانتین

در بالای جدول، بوکا جونیورز و ریورپلاته برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند و هر دو تیم فصل قدرتمندی را تاکنون پشت سر گذاشته اند. بوکا جونیورز با 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ریورپلاته با 48 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

یکی از بازیکنان برجسته فصل، سباستین ویلا، مهاجم کلمبیایی بوکا جونیورز بوده است. ویا در 18 بازی برای این باشگاه 11 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است.او شراکت مرگباری با همفورش کارلوس توز ایجاد کرده است و این دو تهدیدی دائمی برای دفاع حریف بوده اند.

جدول لیگ برتر ارژانتین
جدول لیگ برتر ارژانتین

ریورپلاته این هفته

از سوی دیگر، ریورپلاته از نظر دفاعی در لیگ برتر ارژانتین چشمگیر بوده .در 22 بازی تنها 13 گل دریافت کرده است. این تا حد زیادی به لطف عملکرد دروازه بان آنها، فرانکو آرمانی، بوده است که در این فصل 13 کلین شیت چشمگیر را حفظ کرده است.

پایین‌تر از جدول، بسته‌های شگفت‌انگیز وجود دارد. Talleres de Cordoba و Estudiantes de La Plata هر دو فراتر از انتظارات بوده اند و برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر رقابت دارند.

Talleres de Cordoba به خصوص تاثیرگذار بوده است. با مثلث هجومی آنها شامل کارلوس آئوزکی، دیگو والویس و مایکل سانتوس که ثابت کرده اند انگشت شماری برای دفاع حریف هستند. آنها همچنین در دفاع مستحکم بوده اند و در 22 بازی فقط 16 گل دریافت کرده اند.

این در حالی است که استودیانتس د لا پلاتا به مهارت گلزنی مهاجم خود، خوان آپاولازا، که در این فصل در 20 بازی 9 گل به ثمر رسانده، تکیه کرده است.

در انتهای جدول، پاتروناتو و آلدوسیوی در حال حاضر در منطقه سقوط هستند و برای جلوگیری از سقوط می جنگند. فصل سختی برای هر دو تیم بوده است.پاتروناتو تنها در 3 بازی از 22 بازی خود پیروز شده است. در حالی که آلدوسیوی در 5 بازی پیروز شده است.

جمع بندی

به طور کلی، جدول لیگ برتر آرژانتین 2021 یک ساعت جذاب بوده است، با پیچ و خم های فراوانی که هنوز در فصل به اوج خود می رسد. تنها چند راند باقی مانده، نبرد برای عنوان قهرمانی و مبارزه برای جلوگیری از سقوط مطمئناً به پایان خواهد رسید.

Hesam
1 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *